24 Nisan 2009

Karnıbahar Salatası

Şu anda bloglarda hızla yayılan diyete uygun bir tarif :)))


Gündemi kaçırmamak gerek :))



Karnıbaharlar çiçeklere ayrılıp yıkanır. Tuzlu suda haşlanır. Servis tabağına alınırak üzerine sarmısaklı yoğurt konur. Sıvı yağda haşlanmış kırmızı biber kaşıkla üzerine gezdirilir. En son olarak maydanozla süslenir.

Ya da karnıbaharların üzerine burada yazmış olduğum soslardan birisini hazırlayarak kullanabilirsiniz.

Üçüncü alternatif olarak ki ben bunu hep yapıyorum, haşlandıktan hemen sonra sıcak sıcak sade olarak yemek:)))

Diyet yapanlara başarılar diliyorum. Diyete ihtiyacı olmayanları kıskanıyorum:)

Diyet yapıp da kilosunu korumak için çaba sarfedenlere ki bende bunlara dahilim:((( kolaylıklar diliyorum.

Vallahi en zor bölüm burası:(

Amaaaaa sığamadığınız giysilerinizi tekrar giymek, kendinizi daha genç ve dinç hissetmek herşeye bedel.

Sevgilerimle.....

9 yorum:

armina dedi ki...

Sağlıklı ve nefis bir salata olmuş, ellerine sağlık Nazlı abla.

ahsapboyaci dedi ki...

canım benim ellerine sağlık arkadaşım güzel bir hafta sonu dilerim

pembetatlar.blogspot.com dedi ki...

En sevdiğim sebze....
Ellerinize sağlık:)
Rejimde olan biri olarak çok mutlu oldum ellerinize sağlık:)))

MoonSun dedi ki...

Bu tam benlik :)) Karnibahari zaten cok severim :))

NzlGl dedi ki...

---TEşekkürler arminacığım
beğendiğine memnun oldum
sevgilerimle


---teşekkürler arkadaşım
sizede iyi hafta sonları
sevgiler


---Sevgili pembe tatlar
sayfama hoş geldiniz.
Salatamı beğendiğinize sevindim. Umarım yine görüşürüz
sevgiler


---Moonsuncum
bu salatayı yerken kulaklarını çınlatacağım söz
çok öptüm
teşekkürler

SEVİL dedi ki...

TAMMM BENLİK DİETE DEVAM ABLACIM BU SEFER OLACAK....

akasyakokusu dedi ki...

canım merhaba..valla pazardan geldim poşetler dol ama ben ne pişireyim diye düşüneyim..üstelikte açım..
ahhh şu salatayı lüplüp yeseydim
eline sağlık bendede karnabahar vardı..dün akşam değişik olsun diye fırına sürdüm..ama illaki salata salata olmazsa olmazımız..
afiyetler olsun sevgiler.

birdutmasali dedi ki...

BEN HİÇ İTİRAZSIZ ,MEMNUNİYETLE ALIYOR, VE GİDİYORUM MASAL DÜNYAMA :)))))
ORADA AYAKLARIMI UZATIP, YENİ ALDIĞIM FİLMİ SEYREDERKEN YİYECEĞİM...
ELLERİNE SAĞLIK NAZLICIĞIM.....
:)

NzlGl dedi ki...

---Sevilim
Bu kararlılıkta olursa bencede olacak
başarılar ve kolaylıklar diliyor çok öpüyorum canım


---PAzardan aldıklarınızı afiyetle yiyiniz. Yinede insanın elinin altında bişeyler olması çok iyi. Beğendiğiniz sevindim
çok öptüm sevgili akasaya kokusu


---Sevgili nunucuğum
sizin salatalarınızın yanında benimki ancak çerez:))) olur
yinede beğendiğinize sevindim
iyi seyirler
sevgiler