03 Nisan 2009

Hazır Su Böreği Yufkası


Sevgili Nunu sayfasında hazır su böreği yufkalarından bahsetmişti. Geçenlerde gelen Nimet halam(ikizlerin anneannesi) ve Nedret ablam 'da bu yufkaları kullandıklarını ve denemem gerektiğini söylediler.
Hemen evimize yakın olan Evce'den aldım. İlk paketi arkadaşlarım Mine ve Ayşe'ye yaptım. Beğendiler. İkinci paketi birkaç gün önce yaptım.
Gerçi yine pek kolay değil. Yalnızca hamur tutup açmıyorsunuz ama diğer işlemleri aynen uyguluyorsunuz.
Paketin üzerinde nasıl yapacağınız yazıyor. Son yaptığımda ölçüden biraz fazla tereyağı kullandım biraz yağlı oldu.
Size tavsiyem tarifine aynen uymanız.
Afiyet olsun.......

9 yorum:

sevil dedi ki...

ablacım ellerine saglık hımm harika...

akasyakokusu dedi ki...

Canım merhaba..Bende duydum su böreği yufkasını..Baklavalık aldımdı kalın diye beğenmedimdi.Hatta bayramda kalın olunca kendimce o uydurduğum helezon tatlıyı yapmıştım
Ama börek için denemek isterim kesin..Bulabilirsem tabiki.
Hazırda olsa haşlayan tepsiye döşeyen pişiren elceğizlerine sağlık canım..Size afiyetler olsun biz böylede resme bakarız:))

NzlGl dedi ki...

---Sağol Sevilcim teşekkürler


---Merhabalar sevgili nuray hanım
Aslını isterseniz böreklik yufkalarda bana biraz kalın gibi geldi. Vallahi bütün hanımlar herhalde bunlardan alıyor artık dün pazarda bile satılıyordu.
Sevgili arkadaşım siz çok daha iyisini yapıyorsunuz güzel sözlerinize teşekkürler
sevgiler

armina dedi ki...

Ben de duydum ama hiç denemedim. Gerçeğini yapamam ama hazırını denemem lazım. Ellerine sağlık ablacığım.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler arminacığım
denemekte fayda var:)
sevgiler

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Ben de hiç kullanmadım. Ama bir deneyeyim istiyorum. Önerileri göz önüne alacağım.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili bulbulunyeri
bende tereddütle kullanmıştım ama memnun kaldım. Bir kaç defa daha yaparsam çok daha iyi olacağına inanıyorum.
Teşekkürler, sevgiler

birdutmasali dedi ki...

Nazlıcğım eline sağlık canım.
ben alıştım lezzetine :)
ama uzun zaman oldu yapmayalı, valide sultanım gelince hazıra gerek kalmamıştı :)
en sevdiğim börek o.
çok güzel görünüyor canım..
sevgiler.. afiyet olsun.

NzlGl dedi ki...

---Tabii çok haklısınız sevgili nunu
orjinali olunca çatmaya gerek yok:)))
Annenizin ellerine sağlık
sevgiler