01 Nisan 2009

Günler geçerken.......

Arkadaşlar şunu anladım ki bendeki günler çok çabuk geçiyor. Son Cuma günü
yazmışım bugün Çarşamba. Hayat akıp gidiyor. Artık önümüzdeki günlerden çok arkada kalan günler çoğalmakta. Allah sağlık ve huzur dolu bir ömür versin herkese ve bizede.....

Maçı kaybettik.:( Umarım bu akşam bizi mutlu edecek bir sonuç alırız. Abuk sabuk taktiklerin kurbanı olduk. Bu maçla ilgili anlayamadığım birşeyde 52 bin kişilik Şükrü Saraçoğlu Stadı dururken, 20 küsur binlik Ali Samiyen'de neden oynanıyor.?

Geçen hafta annem rahatsızlandı. Ortalıkta dolaşan mide-bağırsak bozukluğundan oda nasibini aldı. Ama kendisi kalp ve diabet hastası olduğu için onu çok sarstı. Tam olarak dün iyileşti diyebilirim.
Böyle olduğu halde aslanlar gibi Pazar günü gidip oyunu kullandı.

Pazar günü saatler ileri alınmış olsa bile erkenden kalktık. Hep beraber oy kullanmaya gittik. Bu sene kızım ilk defa oy kullandı. Ailemiz tüm fertleri reşit oldu artık:))))
İyikide erkenden gitmişiz . Yoksa çok kalabalığa kalacaktık. Sonra çocukları ve annemi eve bırakıp eşimle beraber kahvaltı yapmaya gittik.
Nedenini hala anlayamadığım bu sinemaların neden kapalı olduğu:( Bu yüzden sinema olayını es geçip, güneşin yüzünü göstermesini fırsat bilerek
kendimizi Kalamış'a atıverdik. Marina'dan yüreyerek Fenerbahçe'ye geldik. Ama dışarısı çok kalabalıktı. Trafik berbattı.
Bu demek oluyorki alış-veriş merkezlerindeki kalabalık genellikle sinema izleyicisiymiş.
Herşeye rağmen deniz ve yeni açan çiçeklerin kokusu bizi mest etmişti. Güneşin tadını çıkarttık.
Ne yazıkki tüm uyarılarıma kulaklarını tıkayarak ceketini çıkaran eşimin ertesi günü ateşi çıktı. İşe gidemedi. Ama telefonda kulağından inmedi. Evden halletti tüm işlerini.
Yinede ben mest olmuştum. Çünkü beraber olacağımız fazladan bir gündü:))))

Ertesi günü o işe bende kursa gittim. Bir önceki ders annem rahatsız olduğu için gidememiş Sevgili Işın hocama ingilizce bir mesaj çekmiştim.
Sağolsun beni hemen aramış ve mesajımı çok beğendiğini söylemişti:) Dünde arkadaşlarım tebrik ettiler beni . Vallahi çok hoşuma gitti.
Biraz çalışsam daha iyi olacak. İnşallah:))))

Kurs arkadaşlarımızdan Sevgili Betül Hanım Umre'ye gitmişti. Sağolsun gelirken hepimize hediyeler getirmiş. Herkesin gönlüne göre seçmiş hediyelerini.
Benim paketimden de bir seccade, sakız ve harika bir tesbih çıktı. Tesbih sarı-lacivert'ti.

Onu düşünüp alması beni o kadar mutlu etmiştiki......Orada bile unutmamıştı benim fanatikliğimi:)
İçi bademle dolu hurmaları afiyetle yedik. Allah kabul etsin Betül Hanım.
İnşallah bana da nasip olur.

Sevgilerimle......






8 yorum:

birdutmasali dedi ki...

nazlıcım aslında bence sıraya koydular..bence değilde geneli böyle bu sistemin.
bosna İNÖNÜndeydi,belçika kadıköydeydi,ispanyada samiyende normal yani..
tabiiki seyircimiz çok olsa harika olurdu ,atmosfer bir maçta en sevdiğim şey.. inşallah kalemize uğramazlar :(((

fernondo tores den kork :))
haydi maça byeee.... :)))

birdutmasali dedi ki...

bu arada anneciğine ve eşine çok geçmiş olsun..
arkadaşınında duaları kabul olsun,allah kabul etsin.
İng. başarılar. :))

hdidem95 dedi ki...

eşinize ve annenize geçmiş olsun malesef salgın var ayrıca betül hanımın umresinide allah kabul etsin darısı bizlere sevgiler

Flame dedi ki...

Annene ve eşine çook geçmiş olsun Nazlı abla..

MoonSun dedi ki...

Annene cok cok gecmis olsun NzlGlcum, insallah bir daha hic rahatsizlanmaz... Fazladan keyfili bir gun gecirmene cok sevindim :) Kocaman sevgilerimi birakiyorum sana :)

NzlGl dedi ki...

---Sevgili bir dut masalı
çok üzgünüm çooook:((((


---Çok teşekkürler sevgili bir dut masalı
sevgiler


---İnşallah sevgili hdidem bizede kısmet olur
sevgiler, teşekkürler


---Teşekkürler flamecim sağol canım


---Teşekkür ederim moonsuncum
fazladan birgün çok iyi geldi:)))
benden de sevgiler

neseersoy dedi ki...

Öncelikle hastalar çok geçmiş olsun , maalesefki bu sıralar her iki hastalıkta çok kolay yakalanın-lanlardan , dikkat diyoruz ama nereye kadar.
Bizde pazar günü eşimle sabah erkenden oyumuzu kullanıp sonra Koşuyolun da yeni açılan bir pastanede kahvaltı edip Cadde ye indik , ama bizin indiğimiz sıralarda sahil ve Cadde epey boştu , ufak bir yürüyüşten sonra malum o güzel havayı bırakıp eve döndük ve tam bir tembellik içinde pazar günü geçirdim:-)
Umarım her günümüz böyle dolu dolu ama mutlu geçer.
Sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Çok teşekküre derim neşe hanım
Bazen tembellik yapmakta :)) güzel oluyor. Artık bundan sonra sık sık bu havalarla karşılaşacağız. Keyfini çıkarırsınız umarım
sevgiler