11 Nisan 2009

Çarşamba, Perşembe,Cuma :)))


Tekmil vermeye devam ediyorum:)))

Çarşamba günü misafirlerim geldi. Onlara yaptıklarımı daha sonra sizlerle paylaşacağım. Güzel bir gün geçirdik.

Perşembe günü kursa gittim. Kurstan dönüşte arızalanan ve bizim için hayati önem taşıyan (pazar günkü maçtan dolayı) bozulan uydu antenimizi tamir ettirdik.

Cuma;
Kurs arkadaşlarımızla birlikte Fenerbahçe burnundaki Denizcilerin yerindeydik. Kursu bırakan iki arkadaşımızda gelmişti. Tam 12 kişiydik. Uzun bir masa hazırlamışlar bize. Kimimiz balık, kimimiz ızgara yedik. Ara sıcaklar, salatalar derken ipin ucunu kaçırdık. Ama sohbet nefisti. İki sene sonunda birbirimize itiraflarda bulunduk. Kim kime ne demiş, kim kızmış, kim aldırmamış içimizi döküverdik. Gülmekten ağzımız kapanmadı dersem doğru söylemiş olurum.
Arkadaşımız Nevin hanım rahatsız olduğu halde gelmişti. Hiç bir şey yiyemedi, içmedi ama yinede bizimle beraber oldu. Demek ki pozitif bir şeyler paylaşıyoruz. Tabii bundaki en büyük pay sevgili öğretmenimiz Işın Hanımın payı. Bizi öyle güzel yaklaştırdı ki .....
Yemekten sonra bahçeye çıktık. Güneş çok güzel ısıtıyordu. Adalara karşı kahvelerimizi ve çaylarımızı içip , çilekli tartoletlerimizi bir güzel yedik.

Bir kaç arkadaşımız erken kalktılar. Biz yedi kişi sohbete devam ettik. Sonra söz döndü dolaştı pazar günkü maça geldi.
Sevgili Berna g.s. lı. Biz başladık maçtan konuşmaya. O sırada Berna bir peçete aldı ortasında düğüm yapıp bana verdi. 'Sizi okudum yenemeyeceksiniz' dedi.
Bu konuyu burada kapatıyorum. Pazartesi buradan devam edeceğim (inşallah)

Peçete şu anda salonda. Canım annem 'bari düğümü aç kızım' deyip duruyor:))))

Arkadaşlarımla geçirdiğim bu güzel ve güneşli gün bana çok iyi geldi.

En kısa zamanda bir ada turu yapma kararını vererek ayrılıp, evlerimizin yolunu tuttuk.....


2 yorum:

birdutmasali dedi ki...

NE GÜZEL BİR GÜN YAŞANMIŞ ,
İSTANBULUMUZUN HER KÖŞESİ AYRI YAŞAMAYA DEĞER.
GALİBA BAHAR ORTALARI YAŞANACAK ÇOK ŞEY OLACAK..
SEVGİLER.. KEYFİNİZ ÇOK OLSUN.

NzlGl dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim nunucuğum
sevgiler, iyi haftalar diliyorum