11 Nisan 2009

Bu Mim Güzelmiş:))))

Sevgili Flame beni mimlemiş.

Konu şu : "Kalbinizi çalan eylemsel hareketler neler olabilir?”..'

Neler olabilir' i ?
bilemem.

Ama 21 sene sonunda neler olduğunu söyleyebilirim:)))

Eşimin;bir film izlerken ana karakterler yerine kendimizi koyup; film iyiye gidiyorsa zevkle seyretmeye devam etmesi yok film kötü şekilde devam ediyorsa filmi seyretmemesi,
Eğer arada kızgınlık varsa ve yolda yürüyorsak düşüyormuş gibi yapıp elimi tutması, (tabii kızgınlık falan kalmıyor)
Eğer bir şeye acayip kızmışsam ve köpürmek üzereysem telefon açıp içimi dökmemi sağlaması,
Bir yiyecek yada giyecek herhangi bir şeyi çok istemişsem gün içinde ve eşimin haberi yoksa bundan ama akşam eve geldiğinde elinde istediğim şeyi görürsem,
Aramızda nasıl bir tartışma geçerse geçsin ağladığımı hissettiğinde bana sarılması,
Beni kızdırmak için yaptığı şeyleri daha sonra itiraf etmesi,

Kalbimi çalan hareketlerden bir kaçı bunlar.

Allah babamın dualarını kabul edip karşıma eşimi çıkarttı.
Şükürler olsun.

Bende Sevil'e pas ediyorum bu mim'i.




5 yorum:

NzlGl dedi ki...

sevil dedi ki...
allah mime bak :))
ne yazıcamşimdi ben bana birkaç gun müsade mutlaka cevap vercem..
tşk ederim


NzlGl dedi ki...
SEvilim içinden geçenleri yaz yeter
öptüm ve teşekkür ettim

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
Allah mutluluğunuzu hep daim etsin. Birbirinizden ayırmasın. Sevgiyi bulmak zor ama asıl zoru aynı güzellikte uzun yıllar devam ettirebilmekte.
Nice yıllara, hep eşinle beraber inşallah.
Sevgiyle kal.

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Sevgili arkadaşım,tebessümle okudum yazdıklarını..ne güzel değilmi 21 yıl sonra bunları hissedebilmek.benimde az bi fark var(18) benim içinde benzer şeyler geçerli.zannederim SEVGİ nin değerini keşfedenler için yıllar daha perçinleyici oluyor güzel duyguları..
Daima sevgi yanınızda olsun arkadaşım :))
mutlu pazarlar..

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

:))

NzlGl dedi ki...

---Sözlerinize aynen katılıyorum ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim sevgili bulbulunyeri


---Yüreğimde mutluluk ve yüzümde tebessüm yaşattığınız için teşekkür ederim sevgili gönülden ele size ve herkese sonsuz mutluluklar diliyorum.
sevgilerimle


---Çok teşekkürler :)