15 Nisan 2009

Bir sene geçmiş.......

Değerli blog arkadaşlarım,

Sevgili Ladykosanistiridye sayesinde sizlerle tanıştım. Bu tanışma üzerinden bir sene geçmiş:)
Blog sayfam sayesinde bir çok kardeşim, arkadaşım oldu yani sizler oldunuz. Bu bakımdan çok mutluyum.
Sanalda olsa sıkıntılar paylaşıldı azaldı, mutluluklar paylaşıldı çoğaldı. Evlenenler oldu onlarla mutlu olduk, bebiş bekleyenler oldu onlarla sevindik, hasta olanlar oldu üzüldük, merak ettik , endişelendik, bloguna uğramayanları bekledik. Sonuç olarak aramızda bir bağ oluştu.

Sayfamda da dediğim gibi paylaşmak adına başladığım bu yolculuğun bir senesi sonunda öğrendiğim çok şeyler oldu.

Okuduğum yazıların bazıları sıkıntılı bir anımı bir tebessüme, dünyada neler oluyormuş diye beni hayrete yada içimi cızz ettiren bir hüzüne sürükledi. Bazen de kahkahalarla gülmeme sebep oldu. Hatta yazılanlardan küçük notlar çıkararak hayat yolunda tecrübe adına birçok şey kaydettim.

Bu bakımdan sayfamda adresleri olan tüm arkadaşlarıma, ara sıra ziyaretine gittiğim arkadaşlarıma ve sayfamı ziyaret eden herkese çok teşekkür ediyorum.
Umarım bu yolculuk uzun seneler devam eder. Allah ömür verirse gittiği yere kadar götürmeyi düşünüyorum.

Hayatın daima sizlere hoş sürprizler yapması dileğiyle,



Sevgiler.......





15 yorum:

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Blogunuzun birinci yaşı kutlu olsun... Nice yaşlarını birlikte kutlayalım inşallah...

Bol paylaşımlı, sağlıklı, mutlu günler...

Kocaman sevgiler...

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
sanal alemde ki,birinci yaşın kutlu olsun.Sanal alem ama, dostluklar, ya da güzel arkadaşlıklar kurmaya engel değil.Bloglarımız sayesinde birbirimizin acılarını ve sevinçlerini paylaşmaktayız.Bunlar az şeyler mi?
Bu serüvenimizin daha nice yıllar devam etmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

birdutmasali dedi ki...

SAĞLIKLA GÜZELLİKLE BÜYÜSÜN SÖNMEZ MUTFAK UMARIM.
NAZLIGÜLÜNDE TÜM GÜZEL PAYLAŞIMLARINA TEŞEKKÜR EDERİZ :)
NİCE UZUN SENELER BERABER YÜRÜMEK DİLEĞİMLE KUTLUYORUM ÇOK SEVGİLER.

ahsapboyaci dedi ki...

çok hoş canım hep beraber inşallah tanıştık ne güzelde ettik sevgiler

NzlGl dedi ki...

----Teşekkür ederim Ayselciğim
Hep beraber nicelerine....
sevgilerimle


----Sevgili bulbulunyeri
yazdıklarına aynen katılıyor ve kocaman bir AMİN diyorum:))))
sevgilerimle, teşekkürler


----Teşekkürler nunucuğum
Umarım uzun seneler birlikte yürürüz:)
sevgilerimle


----Vallahi çok doğru ahşapboyacım çok iyi etmişiz:))))
sevgilerimle

Keyifli Hobiler dedi ki...

Nazlı ablacımmmm nice nice güzel seneler gecirelim hepbirlikte inşallah iyiki seni tanımışım canım ablacımmm..

NzlGl dedi ki...

Nurum
Bende seni tanıdığım için çok mutluyum.İnşallah nice yıllar beraber oluruz
çok öptüm
sevgilerimle

armina dedi ki...

Blogunun birinci yaşı kutlu olsun ablacığım. Ne iyi etmişsin bir blog kurarak, seninle tanıştık. Seni tanıdığına mutlu olanlardan biride benim. Nice uzun seneler birlikte oluruz inşallah.

NzlGl dedi ki...

Arminacığım
Çok teşekkür ederim. Bende iyiki seni tanımışım. Çok memnunum, dileklerin için amin diyorum:)))))
sevgilerimle

Flame dedi ki...

Nice Yıllara efendim :)
İyiki yazmaya başlamışsınız, sevgiler.. İyi pazarlar..

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler flameciğim
iyiki yazmışımda seni de tanımışım
çok öptüm
sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

nice nice blog yaşgünlerine sevgili arkadaşım..
iyiki burdayız iyiki paylaşıyoruz..
bilenle bilmeyen bir olurmu misali.burda gezdikçe gördükçe daha çok öğreniyorum ben.
nice yıllara paylaşalım ..
**
ayrıca hep yanımda olup yazdığın için yorumların ve desteğin için sonsuz tşkler.
babam geldi ve gitti bir rüya gibiydi.
hala evin içindeymiş gibi.
ama evinde ve yerinde saolsun diyorum..son birkaç günümüz epey güzeldi.Allah c.c. bütün sevdiklerimize uzun ömür versin..amin amin.
çok gezmem gerek çokk..sonra gelirim yine öpüyorum sevgiler.

NzlGl dedi ki...

Rica ederim sevgili akasya kokusu
karınca kararınca bişeyler yazmaya çalıştım
Nice yıllara hepberaber inşallah
teşekkürler, sevgiler

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

günaydın arkadaşım:))
biliyorum zamanında yapılması gereken bir kutlama olmalıydı ancak son günlerde öyle bir koşuşturmaca içindeydimki..
sınavlar,akabinde bahar temizliği,,derken 4 günlük tatili fırsat bilip oğlumun yanına gidip geldim.
Öyle güzel bir yazı olmuşki..öyle içten..sıcacık..paylaşımlarımızı ne güzel dökmüşsün kelimelere.yüreğine sağlık olsun.umarım uzun yıllar boyu bu güzellikleri sürdürebiliriz.bahar tazeliğinde sevgiler bırakıyorum arkadaşım.

NzlGl dedi ki...

Herkesin bir koşuşturması var sevgili gönüldenele
geldiniz ya o yeter
çok teşekkürler
nice yıllara hep beraber :))))
sevgilerimle