24 Mart 2009

Haftosunu, filmler, Appetito, :(

Eşimle haftasonu yürüyüşlerimize başladık. Hava soğuktu ama deniz kenarında yürümek ve o havayı solumak bana çok iyi geliyor. Kendimi yenilenmiş hissediyorum.
Daha sonra geçen hafta gidemediğimiz filme gittik. Ben Julia Roberts hayranı olduğum için filmi seyretmeden sevmiştim. Ama ajan filmlerini çok iyi takip etmeniz gerekiyor. Bir sahneyi kaçırdığınız zaman anlamakta zorluk çekiyorsunuz ki arka sırada oturan hanım ilk yarı sonunda 'ben henüz birşey anlamadım' diye yakınıyordu:)
Görüntüler harikaydı. Konu güzeldi ve filmin gidişatına göre ummadığımız bir sonla bitti.


Daha sonra eve dönerken oğlumun okulda seyrettiği ve benimde seyretmemi tavsiye ettiği filmi aldık. 120
Evde eşimle seyrettik.
İnanılmaz bir film. Nerelerden ve ne şekilde, nerelere ve nelere geldiğimizi anlatan bir film. Tabii gözyaşlarımızı tutamadık. Ve bir kere daha kocaman bir 'AHH' çektik.
Bu durumlara gelmemizi sağlayan binlerce şehitlerin ruhları şad olsun. Allah rahmet eylesin.




Bu arada yemekle ilgili bir not düşmek isterim.
Tepe Nautilus'taki Appetito'nun sitesini ziyaret edin. Özellikle makarnaları ve makarna sosları çok güzel. Ayrıca salataları harika. İstediğiniz malzemeyi işaretleyip salatanızı oturduğunuz yerden seçebiliyorsunuz.
Küçük ama temiz bir yer.
Bir haftasonumuz böyle geçti.

Pazartesi günü oğlumun ünv. arkadaşının vefat ettiğini öğrendik. Annesi izin vermediği için gece yarısı balkondan çıkmak isterken düşüp hayatını kaybetmiş. Oğlum çok üzüldü. Dün cenazesine gitti. Kızın yaptığı yanlış ama bu konuda yorum yapmak istemiyorum. Sonuçta kaybedilen bir evlat. Allah kimseye göstermesin. Keşke ......
Eskiler derler ya 'Keşkeyi ekmişler, bitmemiş' diye.


Ahh bu gençler , ne olur anne-babalarının sözlerine biraz daha fazla kulak verseler. Çünkü onlara ters gelsede yaptığımız şeyler , söylediğimiz sözler hep onların iyiliği için.
Onlar ancak evlat sahibi oldukları zaman kendi anne-babalarına hak verecekler.
Bir hiç uğruna bir evlat gitti. Allah ailesine sabır versin. Kimselere göstermesin.
Allah rahmet eylesin Ecem'e, mekanı cennet olsun........

8 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

"120" filmini ben de eşimle birlikte seyrettim. gözyaşlarımızı birbirimizden saklaya saklaya ikimiz de ağladık. gerçekten de ne güçlüklerle, nerelerden nerelere gelmişiz... bu filmi başımızdaki büyüklerin(!) de izlemesini isterim doğrusu. paylaşım için teşekkürler canım. sevgiler...

MoonSun dedi ki...

Ne cok film kaciriyorum ben yaaa :)) Hic tv'le aram iyi degil :)) Dur esime soyleyeyim bu aksam film izleyelim biz :) Kocaman optum seni NzlGlcum :)

NzlGl dedi ki...

---Aynı fikirleri paylaştığımıza çok sevindim sevgili lezzet gemisi
teşekkürler,


---Bence o güzel koltukların tadını çıkarmanızın vakti geldi moonsuncum
sevgilerimle, bende öptüm :))

akasyakokusu dedi ki...

Canım yaa..Çok üzüldüm..Çok duygulandım Allah c.c. kimseye evlat acısı görtermesin..amin..
Bizi sevdiklerimizle sınamasın..
Şimdi o anne bana nasılda üzüldü kahroldu..Yaşasaydıda istediği heryere gitseydi dedi ama ne çare..Hiç bir ana-baba evladının kötülüğünü istermi.hayır..ahhh bu gençler niye herşeye isyan ederler acep..onları anlamakta zor..ama olan olmuş aileye büyük sabır dilerim..
filmlerde eminim güzelmiştir 120'nin çekim zamanı yorumlarını tvden izlemiştim..
görüşmek üzere sevgiler.

sevil dedi ki...

inanmıyorum ya demek balkondan çıkmak istemiş neymiş ya bu kadar onu sokaga cıkmasını saglayan ben bu gençleri hele anne ve babaları hiç anlamıyorum daha mı iyi oldu gençliğinin baharında kaybetti
ah çok üzüldüm ablacım mekanı cennet olsun..

NzlGl dedi ki...

---Allah kimseye evlat acısı vermesin sevgili akasya kokusu :(


---Sevilim ne desek boş ama yinede kızın yaptığım yanlış
çok öptüm
sevgiler

Flame dedi ki...

Nazlıablacım genç ölümler insanın canını çok fena acıtıyor değil mi? Allah aileye ve dostlarına sabır versin. Pisi pisine bir ölüm işte :(

120'yi bende ağlayarak izledim. Keşke daha büyük bir bütçeyle daha kapsamlı bir film olsaymış. Kahraman çocuklarlada gurur duydum tabi..

Julia Roberts'ın filmlerini bende geneldehep severim. İzlemek istiyorum en kısa zamanda. İyi yürüyüşler size..

Yukarıdaki içli köftede de gözüm kaldı, bilesin :)

NzlGl dedi ki...

Aynen dediğin gibi pisi pisine :(

Sahtekarları beğeneceğini düşünüyorum

Keşke yapıp sana gönderebilsem alevcim
çok öptüm canım:)