17 Mart 2009

Kucak Dolusu Papatyalarla Geldim......

En çok sevdiğim çiçek papatyadır.
Bu sevgim öyle abartılıdır ki gelin başım, nikah davetiyelerimiz ve nikah şekerimiz bile papatyaydı.
Geçen pazar günü eşimle Fenerbahçe'de dolaşırken halı gibi yere serilmiş papatyaları görünce içim açıldı.
Çiçekçilerde gördüğüm zaman gözlerimi onlardan alamam. Sevgiyi, ferahlığı, yaşamın güzelliğini anlatıyorlarmış gibi gelir bana hep....

Bunu bilen sevgili arkadaşım Mükerrem hanım, Şubat sonunda evimde ağırlamaktan çok mutlu olduğum İngilizce grubu toplantısına kucağında kocaman demet papatyayla geldi......Kapıyı açtığımda neredeyse yüzünü göremeyecektim:)))



Bir bu kadar daha vardı:)) başka vazomda
Nasıl mutlu oldum, nasıl bayıldım anlatamam:))))
Çok teşekkürler Mükerrem hanım bu kadar ince olduğunuz için....

Hamiş:

Tembelliğime göstermiş olduğunuz hoşgörünüze çok teşekkür ediyorum.

Ayrıca tembelliğimin çok uzadığını hoş ! bir mesajla bana anlatan 34 senelik arkadaşım Nur'a kocaman öpücükler.......

12 yorum:

ahsapboyaci dedi ki...

cooook tesekkur edrim arkadasim iyiyim sagol canim herseyde bir hayir vardir sevgilerimle canim

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

HOŞGELDİN:)))
yANİ ŞİMDİ NE YAZSAM BİLMEMKİ..BU MİSS GİBİ BİR BAHAR GELİŞİ OLMUŞ.
PAPATYALAR NASIL GÜZEL ÖYLE..BURALARA BAHAR GELEMEDİ HENÜZ.BİR YÜZÜNÜ GÖSTERİP GİTTİ..BUZ GİBİ DIŞARISI.ÖYLE SOĞUKKİ KAR ATIŞTIRIYOR.
YANİİİ...
BU PAPATYALARI GÖRMEK BENİDE ÇOK MUTLU ETTİ:)))

NzlGl dedi ki...

Kendine iyi bak sevgili ahşapboyacım
görüşmek üzere

NzlGl dedi ki...

Bu kadar içten hoşgeldin için çok teşekkürler
En kısa zamanda baharın sizede gelmesini diliyorum. Artık çiçekler açsın güneş yüzünü gösterdin diyorum.
Kocaman sevgiler

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Çok güzeller... Çiçeklerin içinde en sevdiklerimden...

Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Aynı fikirde olmamıza sevindim:) ayselcim :))

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
doğanın yarattığı en güzel şeylerin başında çiçekler geliyor. Üstelik bunlar dost elinden olursa daha ne olsun.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Harika söylemişsiniz. Teşekkürler
kucak dolusu sevgiler

Flame dedi ki...

Çiçekler şahane ama bizde özledik yani! Bilesin..

NzlGl dedi ki...

Şu an kocaman bir gülüş var dudaklarımda
harikasın flame teşekkür ederim

akasyakokusu dedi ki...

oyy canım hoşgeldin..
sayfada papatya..
avatarında papatya..belli belli ne kadar sevdiğin.
ahh çiçekler sevilmezmi.gelse artık bahar canlansak içimize dışımıza canlılık gelse dimi.
mükerrem hanıma tşkler..senin mutluluğun benimde mutluluğumdur canım.
sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Ne kadar güzel yazmışsınız sevgili akasya kokusu
çok teşekkür ederim. duygularımız karşılıklı :)
sevgilerimle