05 Şubat 2009

Sevgili kardeşim Armina beni sobelemiş. Ne iyi etmiş , Teşekkürler.....









1-Hayatınızda en çok sevdiğiniz üç kişi?

(Babam-annem), (Eşim), (Oğlum-kızım) Eh kişi sayarsanız Fenerbahçe :))




2-Sizi hayata bağlayan 3 şey?

Hayattan bıktığımda Allah'tan korkum,
Eşime ve çocuklarıma sevgim, sorumluluğum,
Şu sıralarda Annemin gözümün içine bakıp 'iyiyim' dediğinde yaşama daha
sıkı sıkı sarılmam gerektiğini düşünmem.



3- 3 dileğinizi söyleyin.

Ailemle beraber sağlık , huzur, mutluluk ve kazanç dolu bir hayat,
Çocuklarımın iyi eğitim alması, doğru kişilerle evlenip çok mutlu bir
hayatları ve güzel çocukları olması,
Eşimle beraber istediğimiz gün kadar tatil yapmak:)




4- 3 gün önce saat 3'te ne yapıyordunuz?

Anne Taksicilik:))




5- Mobil telefonunuzdaki 3 kişinin adı?

Eşim, oğlum, kızım




Sıra sizde sevgili ahşapboyacım ,huriyem ve Sevilim

Kolay gelsin,

sevgiler........






6 yorum:

Lezzet Gemisi dedi ki...

güzel dileklerine çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım. cevaplarını ilgiyle okudum. her şey gönlünce olsun. selam ve sevgilerimle..

lemanice dedi ki...

canım benim:))dileklerinin hepsinin gerçekleşmesi dileği ile...

Sevil Altunel dedi ki...

canım bayılıyorum bu sobelere:))seni daha yakından tanımış oldum..teşekkürler..sevgiler..

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim sevgili lezzet gemisi....
sevgilerimle


---Sevgili lemanice
inşallah hepimizin dilekleri gerçekleşsin....
öptüm canım


---Sevgili Sevil Altunel
Bende seviyorum sobeleri. Lise yıllarında yapılan anketleri anımsatıyor bana
Bir dahaki sobemde ilk tercihim siz olacaksınız:))))
sevgilerimle

sevil dedi ki...

ablam bal ablacım mailini şimdi gördüm en kısa zamanda cvp verecegim

NzlGl dedi ki...

Sevilim
çok öptüm canım