28 Şubat 2009

Başka bir mim !

Sevgili İçimden Geldiği Gibi bir mim göndermiş. 'Hayatınıza yön veren şair kim' diye....



Okuduğumaktan zevk aldığım bir sürü şair varki, lise yıllarımdan beri bunların başında Orhan Veli Kanık gelir.

Hayyam , Ümit Yaşar Oğuzcan, Özdemir Asaf şu an aklıma gelip sayabildiklerim.



Hepsinden birer şiir yazmak istiyorum.



DELİ EDER İNSANI BU DÜNYA

BU GECE , BU YILDIZLAR , BU KOKU

BU TEPEDEN TIRNAĞA ÇİÇEK AÇMIŞ AĞAÇ.



Orhan Veli Kanık

SİTEM



GELDİM

KAPINI ÇALDIM,

EVDE YOKMUŞSUN.

BİR DAHA SİTEM ETME

ÖLÜM.



Ümit Yaşar Oğuzcan



SEVGİLİ, SENİNLE BEN PERGEL GİBİYİZ,

İKİ BAŞIMIZ VAR, BİR TEK BEDENİMİZ.

NE KADAR DÖNERSEM DÖNEYİM ÇEVRENDE,

ER GEÇ BAŞ BAŞA VERECEK DEĞİLMİYİZ.



Hayyam



SEN BANA BAKMA

BEN SENİN BAKTIĞIN YÖNDE OLURUM.



Özdemir Asaf



GELMEM DEDİĞİME BAKMA; EĞER GELİYORSAM

EĞER GİDECEKSEM....

BIRAKMA



Özdemir Asaf





Bu konuyu Sevgili Flame, Sevgili Nazo'ya paslıyorum.
Teşekkürler İçimden Geldiğim Gibi.....

Herkese iyi hafta sonları diliyorum.................






19 yorum:

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablacım şimdi aldım yorumunu, yarın mutlaka yazacağım, keyifle..Malum saat farkı, şuan gece 1 :)
Öpüyorum..

Flame dedi ki...

İlk fırsatta yazacağım ablacım sağolll.

birdutmasali dedi ki...

ŞİİRLERDE ŞARKILAR GİBİ,
RUHUN GIDASI SANIRIM..
SEVGİLER CANIM.İYİ TATİLLER.

NzlGl dedi ki...

---Tatlı rüyalar nazom:))))


---Teşekkürler flamecim kırmayacağını biliyordum
sevgiler


---Yine çok haklısınız nunucum
sizede iyi tatiller

sevincceden dedi ki...

"Etkinliğime buyurun"
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Lezzet Gemisi dedi ki...

ŞİİR, RUHU DİNLENDİRMEKİÇİN BİREBİR BANA GÖRE. PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER... GÜZELLİKLERLE DOLU BİR HAFTA DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER...

hdidem95 dedi ki...

orhan veli kanık bende bayılırım ne güzel bir mim olmuş bu sevgiler

armina dedi ki...

İyi akşamlar Nazlı abla. Ne güzel şiirler seçmişsin. Sitem şiiri çok etkileyici.

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Güzel dizeler:))

sevgiler bırakmaya gelmiştim...

MoonSun dedi ki...

Canim NzlGlcum :)) Yetistim yeni yazina :)) Benim siirler pek aram yok ama gercekten anlamli sozler bunlar :)) Kocaman opuyorum seni :)

NzlGl dedi ki...

---Sizinle aynı fikirdeyim sevgili lezzet gemisi, şiir gerçekten dinlendiriyor.
Sizede gönlünüzce geçecek bir hafta diliyorum
sevgilerimle,

---Sevgili hdidem
Bencede en güzel ve anlamlı mim.
sevgilerimle,


---Beğendiğine sevindim Arminacığım
Çok öptüm.


---Sevgimiz karşılıklı gönülden ele
Teşekkürler,


---Canım Moonsun
Çok çok teşekkürler benden de sana aynı kocaman öpücükler:)))))))

sevil dedi ki...

ablaların guzeli guzel bir gun dilerim sana

anka dedi ki...

Okuduktan sonra gözlerimi kapatıpp şöyyle bir hayal alemine daldım.Çok güzeller..Sevgiler..

MoonSun dedi ki...

NzlGlcum yeni yazi yok muuu :)) Nerelerdesinnn :))

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler sevilim çok öptüm


---Beğendiğinize sevindim sevgili anka
teşekkürler , sevgiler

---Yazı çok yazacak yok sevgili moonsun
hayırlısı

armina dedi ki...

Her tomurcuk yeni bir gülün, her gül yeni bir baharın, her kandil yeni rahmetlerin habercisidir. Rahmet ve mağfiret dolu kandil geçirmeni dilerim.

birdutmasali dedi ki...

HAYIRLI KANDİLLER,
KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN SEVGİLİ NAZLIGÜL.
ÇOK SVGLRR..

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Arminacığım
sana ve ailene hayırlı kandıller diliyorum.
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Sevgili nunucuğum

Sizinde kadınlar günü ve kandiliniz kutlu olsun
teşekkürler
sevgiler