11 Şubat 2009


Sevgili Flame tarafından ödüllendirilmiş bulunmaktayım. Canım benim çok teşekkür ederim.
Sizler görünmez ama varlıklarını kalbimde hissettiğim arkadaşlarım. İyiki varsınız.
Hepinize sağlık ve mutluluk diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun.
Ödülün gönderilmesiyle ilgili uyulması gereken 3 kural var:
1-Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,
2-Bu ödülü verdiğin 7 blog sahibinin linkini vermek,
3-Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
Aslında bu ödül listemde yazılı herkese kalbimden gidiyor. Haberiniz olsun ......

11 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
çok teşekkür ederim. Tüm kalbimle sevgine cevap veriyorum.
En içten duygularımla,
Sevgiyle kal.

ahsapboyaci dedi ki...

canım çooook teşekkür ederim arkadaşım

ahsapboyaci dedi ki...

canım arkadaşım çooook teşekkür edrim

hdidem95 dedi ki...

güzel arkadaşım benide ödüllendirdiğin için sana çok tşk ederim bende cevaplayacağım tabiki sevgiler

armina dedi ki...

Ödül için çok teşekkür ederim ablacığım. Ayrıca aldığın ödül için tebrik ederim.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili bulbulunyeri
sevgimiz karşılıklı:)))


Kocaman öpüldünüz sevgili arkadaşım ahşapboyacım


Sevgili hdidem
çok naziksiniz teşekkür ederim
sevgilerimle


Canım arminacığım
Teşekkür ederim seni çok öptüm

birdutmasali dedi ki...

Çok teşekkürler nazlıgülcüğüm.
sayfamdasın .
Tüm arkadaşlara sevgiler

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Sevgili nunu:)))

Lezzet Gemisi dedi ki...

ÖDÜLÜN İÇİN TEBRİK EDERİM CANIM. VE BENİ DE BU ÖDÜLE LAYIK GÖRDÜĞÜN İÇİN DE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SEVGİLERİMİ BIRAKTIM ARKADAŞIM.

Sütlaç Hanımm dedi ki...

Canım ablacım benim tebrik ederim seni ayrıca unuttum nolur kusuruma bakma gec oldu ama küpelerinide güle güle kullan olur mu?
Buarada kurabiyeyi daha yapamadım
:( uygun lor bulamadım böreklik varmış acaba o olur mu?
Çok öptüm ablacım seni iyi akşamlar..

NzlGl dedi ki...

Sevgilerimiz karşılıklı lezzet gemisi
teşekkürler



Teşekkürler sevgili sütlaç hanımm severek kullanıyorum küpelerimi

Böreklik lor zannedersem olmuyor. Ya süt loru yada kahvaltılık lor adıyla satılan lor tam bu kurabiye için
Bende çok öptüm
sevgilerimle