10 Şubat 2009

Pazar Günü.......


Bu pazar eşim ve ben yine yollardaydık. Kalamış Saray Muhallebicisinde yapılan kahvaltıdan sonra doğru Capitol'e geldik. Hangi filme girelim diye düşünürken eşim Angelina Jolie'nin bense Brad Pitt'in filmini istedik. Orta yol bu hafta filme gitmemekti anlaşılan:))

Hemen kalkıp Nautilus'a geldik. Doğru megavizyona girdik. O kadar güzel bir CD çalıyorduki bayıldık. Biz eşimle nostalji müzikleri severiz. Gelin arabamızda bile o zamanlar yerli hitleri potpori yapan '5 Yıl Önce 10 Yıl Sonra' grubunun kasetini çalmıştık.


Bu CD'de UNUTULMAYANLAR adı altında piyano ile Türk Müziği'nden Seçmeler

1-Bir Demet Yasemen 2-Yıldızların Altında 3-Gözleri Aşka Gülen 4-Bir Gülnihal

5-Çeçen Kızı 6-Nazende 7-Yemen Türküsü 8-Şehnaz Longa 9-Şimdi Uzaklardasın

10-Rumeli Türküsü 11-Memleketim 12-Gülünce Gözlerinin İçi Gülüyor

13- Üsküdar'a Giderken




İçindeki parçalar bunlar. Biz bayıla bayıla dinliyoruz. Bu tip müzikten hoşlananlara tavsiye edilir.



İpek Ongun.
2000 Yılında tesadüf eseri 'Bir Genç Kızın Gizli Defteri' adlı romanını almış ve okumuştum.
Roman kahramanı Serra adında bir genç kız. İlk bakışta bir genç kızın yazdıklarından nasıl bir hikaye olur diyorsunuz ama roman o kadar sürükleyiciki.
Aile bağları, aile içi ilişkiler, eğitim dönemi, iş dönemi, evlilik dönemi , arkadaşlar arasındaki ilişkiler kısacası hayattan dersler veriyor yazarımız bize. Geçenlerde gazetede sonuncu romanın çıktığını okudum ve pazar günü aldım. Pazartesi sabahı çocukların geç kalkmasını fırsat bilip 435 sayfalık kitabi bitirdim. Bu sefer hüzünlendim Serra'nın dedesiyle ilgili bölümlerinde.
Genç kızlığından başlayıp anneliğe gelene kadar 8 tane kitap olmuş.
Şimdi kızıma okuması için israr ediyorum.


Nautilus' da en üstte Aresto Cafe var. Light beyaz peynirli tostları ve özellikle çayı harika. Eşimle biraz dinlenmek üzere oturduk. Sağımızda Marpop var. Kaç haftadır ikimizinde gözü orada ama bir türlü yiyemedik.
Bu sefer karar verdik meyveli dondurma yiyeceğiz diye.
Son zamanlarda huy edindiğimiz gibi bir tane dondurma iki kaşık (çorbayıda öyle istiyoruz artık:)) istedik. Dondurmamıza muz, ananas ve kivi koydurduk. Bu arada aşağıda resmini gördüğünüz salep kutusu (sahlep değilmiydi?) gözümüze çarptı.

Bu naturel salepmiş. Alıp denemeye karar verdik. Gerçekten çok güzel bir tadı var. Bunuda tavsiye ederim.
Her gece bol tarçınlı salep içiyoruz artık. Bu soğuklarda ne iyi geliyor.....



Akşam üstü evimize döndük. Hemen CD mizi dinledik. Ve maça hazırlandık.
Hay hazırlanmaz olsaydık. Allah kahretsin yani . Oğlum yine üzüldü. Ben kahroldum.
Böyle birşey varmı yaaaa:(


Tam bu yenilgiyi hazmetmeye çalışıyordum ki Pazartesi günü kapı çalındı. Talihsiz bir olay yaşadığım için Fenerbahçe Bonus kartımı iptal ettirmiş, yenisini istemiştim.


Veeee kartımla beraber bu bonus peruğu geldi......


Bir gün önce yenseydik nasıl keyiflenir eşime 'ehh artık bunu takıp maça gitmek farz oldu' derdim. O da bana bilet alırdı .
Boykot ediyorum artık bu teknik heyet olduğu müddetçe değil maça gitmek TV bile seyretmeyeceğim (dermişim)
Ama çok şeker bir peruk . Takıp evde geziyorum. Canım annem benim bu konuda ne kadar fanatik olduğumu bildiğinden sessizce ! gülümsemekle yetiniyor.
Neyse bu kara tünelinde bir ucundan ışık gözükecek inşallah.
Bu gün Anne Taksiydim yine. Yarın kursum başlıyor. Öbür gün kızımla dışarı çıkmamız gerek, Cuma günü sabah kahvaltıya misafirlerim var ehh hafta sonu geldi.
Umarım kısa zamanda tekrar görüşürüz.
Sevgilerimle




5 yorum:

Flame dedi ki...

Nazlı abla nerden başalsam bilemedim :)

1- Brad Pitt'in filmi kötüymüş enişteyi dinle sen :)

2- Salep'e bende bayılırm bu akşam yapayım bende. Sek'in ısıtılanlarını alıyorum bende bu marka burada yok :(

3- İpek Ongun'un Bir genç kızın gizli defterini bayılarak okumuştum. Sonra bir arkadaşım aldı ve geri gelmedi. Olsaydı bir daha okumak isterdim. Yeni kitabıda merak ettim...

4- Fenerbahçe bu sezon benim - bizim yüzümüzü hiçç güldürmüyor. Bendende protesto ama peruğa bayıldım. Tak gez sen...

5- Ne çok yazdımm yahu...

NzlGl dedi ki...

Canım benim

1- Peki :)
2- Sek favorim benimde
3- Hayatta en nefret ettiğim insan
türü aldığını geri getirmeyenlerdir. Hele kitap olursa
affı yok.
Flameciğim yeni kitaba gelinceye kadar arada 6-7 kitap var mutlaka okumalısın derim
4- Tamam güzelim
5-Lütfeeeen hiç şikayetçi değilim hep böyle yazabilirsin çok memnun oldum
kocaaamaaan öpüyorum seni
iyi akşamlar

MoonSun dedi ki...

NzlGlcum :)) Kiskandim hafta sonunuzu, bizim son zamanlarda hafta sonlarimiz calismakla geciyor:)) Ortak zevklerinizin olmasi ne kadar guzel :)

Ipek Ongun'u ben de cok severk okumsutum zamaninda, basit ama kucuk mutluluklarin farkina varmami saglamistir okudugum donemde :)) Hep boyle keyifli gunler gecirin, sevgiyle askla dolu :))

birdutmasali dedi ki...

keyifli günleriniz çok olsun nazlıcığım..
çok sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Sevgili moonsun
Eşimin tek tatil günü pazar onun için bütün yapmak istediklerimizi o güne sığdırmaya çalışıyoruz.
Darısı başınıza
dileklerin için teşekkürler AŞKla kısmına bayıldım:))))



Çok teşekkür ederim sevgili nunucuğum
Hepimizin keyifli günleri bol olsun inşallah
sevgiler