21 Şubat 2009

İkizlerin şekerleri geldi.......


Elif ve Kerem'in anneannesi yani halam geldi. Gelirkende bize kuzucukların şekerlerini getirmiş. Aman Allahım ne güzel şekerler bunlar. Ama halamın anlattıklarına bakılırsa esas güzel onlar.
Kucağa alınınca hallerini, aldıkları nefesleri, topuklarını, ellerini, yüzlerini , mimiklerini, süt kokularını velhasıl ikizleri anlattıkça içim gitti:)))
Havaların düzelmesini, daha doğrusu onların biraz ele avuca gelmelerini bekliyorum gidip görmek için. Çünkü birini bırakıp ötekini alıp seveceğim sonra tekrar öbürünü alıp koklayacağım yani onları kucağımdan indirmeyi hiç düşünmüyorum. İnşallah Allah kısmet etsin.
Halamla beraber kuzenim hani bana 'Anne Taksi'diyen kuzenim (rahmetli yengemin kızı) gelmişti. Canım benim çalıştığı için birbirimizi pek göremiyoruz. Ama sık sık telefonlaşıyoruz. Nasıl özlemişim. İyiki görüştük. Hem halamı hemde kuzenimi görmek çok iyi geldi.
Herkese iyi haftasonları diliyorum,

13 yorum:

birdutmasali dedi ki...

güle oynaya büyüsünler..
gözünüz aydın.
sevgiler.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim nuray hanım
sağolun varolun

neseersoy dedi ki...

Allah bağışlasın ikisinide , güle güle büyütün . Havalar biran önce iyileşsinde sizde yoğurmaya başlayın:-)
Güzel bir hafta sonu diliyorum.
Sevgilerimle

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Gözünüz aydın diyeyim öncelikle..
İlk fırsatta görürsünüz inşallah ikizleri.
Bebekler anıldığında dahi insanın yüzüne tebessüm,gönlüne mutluluk dolduruyor değilmi?
Sağlıkla büyüsünler inşallah.
İçten yorumlar için çok teşekkürler arkadaşım.Sizlerin iyi dilekleri ile emin olun çok daha iyi hissediyorum.sevgilerimi bırakıyorum size.geri dönüşlerim sık olmuyor, ancak yeriniz çok özel:))

MoonSun dedi ki...

Allah anali babali buyutsun :) Insallah en kisa zamanda gormek nasip olur canim NzlGl'cum :)) Guzel bir hafta sonu diliyorum :)

lemanice dedi ki...

canım benim bebekleri ben de çok severim ama dediğin gibi ele avuca gelecekler ki mıncıklansınlar.allah analı babalı büyütsün.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Allah sağlıklı, uzun ömürler nasip etsin. analı babalı büyüsünler inşallah. tekrar gözünüz aydın.

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkürler sevgili neşeersoy
umarım bir an önce havalar iyileşir:))))
Sevgilerimle



---Sevgili gönülden ele
Çok teşekkür ederim ama şunu bilinki duygularımız karşılıklı
Benden de kocaman sevgiler

NzlGl dedi ki...

---Darısı başınıza moonsuncum
Amin dediğini duyar gibiyim:)))


---Evet bende aynı düşüncedeyim
sevgili lemanice:)))


---İnşallah sizde bebeğinizi hayırlısıyla kucağınıza alırsınız
teşekkürler
sevgiler

armina dedi ki...

Sağlıkla mutlulukla büyürler inşallah. Tekrar gözün aydın ablacığım.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler arminacığım
sevgiler

Keskinli,Ikizlerinannesi dedi ki...

rabbim saglikli uzun ömürler versin
onlar simdi ne kadar tatlidir ya
ama sevmek icin az daha büyüsünler iyice mincikla o zaman sevgiler

NzlGl dedi ki...

Bende aynı fikirdeyim sevgili keskinli
onun için biraz daha beklemek istiyorum ama içimde gitmiyor değili:))))
teşekkürler sevgiler