14 Şubat 2009

Hayattaki en büyük aşk baba-kız aşkıymış.......

Siz yağmurlu günlerin birinde,

Babanıza hiç şemsiye götürdünüz mü?

Sonra akşam üstü şemsiyenin altında

Babanızın kolunda eve döndünüz mü?

Ve karanlık bir Şubat gününde

Babanızın üzerine yeni atılmış topraklara

Yağmur yağdığını gördünüz mü?




Dr. Fahri Tüzün




Beni bırakalı yirmibeş sene oldu. Ama biliyorum ki bunca senedir benimle seviniyor, ben üzüldüğümde üzülüyor, kimsenin göremediği gözyaşlarımı o hissediyor.
Tek tesellim ona kavuşacağımı bilmek.
Babam seni çok özledim. Allah rahmet eylesin, mekanın cennet olsun.

Ben buradayım sen oradasın ama yinede sevgililer günümüz kutlu olsun.........


20 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
hüzünlü yazını okurken gözlerim yaşardı. Ama bende eminim babacığın bu kadar büyük sevgiyi hissedecektir.Ölenleri biz görmesekte onların gördüğünü ya da hissettiğini düşünüyorum. Ne güzel babanla bu kadar güzel bir sevgiyi paylaşmışsın. Bunu yapamayan o kadar çok insan var ki.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili bulbulunyeri
Yazdıklarınız içimi ısıttı çok teşekkürler
sevgilerimle...

n@zo dedi ki...

Ablacım tüylerim diken diken oldu.. Babacığının mekanı cennet olsun, nur içinde, huzurla yatsın..

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım ağlattın beni de :(
Çok üzüldüm, babacığının mekanı cennet olsun. Ne güzel baba - kız aşkını yaşayabilmişsin. Gününüz kutlu olsun...

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bende çok hüzünlendim.Allah gani gani rahmet eylesin..

sevil dedi ki...

ablacım yazını okurken bir yerlere gittim geldim ablacım allahım sana sabırlar versin babacınında mekanı cennet olsun ben henüz en yakınlarımdan birini kaybetmedim onun acısını pek bilmiyorum gerci dugunumden 1 hafta önce amcamı kaybettim ama o dönemde uzultum sevincim hepsi birbirine girdi cunku o hafta dugunum vardı birde amcam kanserdi ve bizi ölümüne alıştırmıştı 1 sene yatalak olunca alışmıştık tabiki ölümü bizler için acı idi ama diyorum ya o dönemde en guzel gunlerimden birini yaşıyacaktım o acıyı tam anlamadım desem yalan olmaz ..
rabbim sana uzun ömürler versin ablacım sen cocukjlarının başında olursun inş.
allaha emanet ol

NzlGl dedi ki...

---Amin nazocum amin
Çok teşekkür ederim.
sevgiler


---Çok kısa ama çok güzel bir ilişkiydi flame
Teşekkürler öptüm canım


---Amin sevgili içimden geldiği gibi
Teşekkür ederim duygularınıza


---Sevilim Allah hiç acı göstermesin inşallah sanada başkalarınada
Kimsenin acısı kimseyi tutmuyor ama en yakınların acısı bir başka oluyor galiba
Yani ateş düştüğü yeri yakıyor.Duaların için teşekkürler
Seni çok öptüm canım

birdutmasali dedi ki...

:((((((
bazen erkenden gitmeleri gerekiyor..
NEYLERSİN Kİ..........
...............................

MoonSun dedi ki...

Canim NzlGl, biliyor musun kucukken ben de babama asiktim, uzaktaydi, gelsin diye ziril ziril aglardimen :) Gercekten de en buyuk ask bu sanirim :) O hep senin kalbinde nasilsa, her zaman yaninda :))

NzlGl dedi ki...

Bazen bu kadar kısa cümleler sayfalar dolusu yazılmışçasına ifade ediyorlar içlerinde saklı olanları

Teşekkürler nunucuğum çoooook teşekkürler

NzlGl dedi ki...

Aynen yazdığın gibi moonsuncuğum o herzaman benimle
Sağol canım
sevgiler

nazardeymesin07 dedi ki...

selam arkadaşım ziyaretine geldim sevgilerimi bırakıyorum

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldiniz sevgili nazardeymesin
teşekkürler

eviminnuru dedi ki...

rabbim babanın meknını cennet etsin eminim onun sevgisi sana hala güç veriyodur en güzel sevgiler seninle olsun

neseersoy dedi ki...

Yanında olmamasına rağmen biricik babacığını sıcaklığını hissediyorsun, ne mutlu sana ve o babaya .
Allah mekanını cennet eylesin.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili eviminnuru
Sayfama hoş geldiniz ne iyi ettiniz:)))
Sözleriniz için teşekkürler
sevgiler


---Sevgili neşeersoy
Teşekkür ederim bu sözler çok iyi geldi bana
sevgilerimle

Nur Kılıç dedi ki...

Nazlı ablacım benim canımsın cok güzel bu satırlardaki kelimeler bir özlem ancak bukadar güzel anlatılır ama hayat işte istesekte istemesekte yaşayacagız ama ben cok korkuyorum bu sondan...
Babacıgınızın mekanı cennet olsun inşallah...
Sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

nurum
Allah gecinden versin canım benim
güzel sözlerine çok teşekkür ederim
sevgilerimle

muko dedi ki...

merhaba,on dakikada okuduğum "baba" ile ilgili üçüncü yazı...

şu an gözyaşlarımı tutamıyorum
babam çok hasta,her telefonda kötü haber alma endişesi,onu kaybetmeyi düşünmek bile berbat...

rabbim tüm hastalara şifa versin sizin babanıza da Allahtan rahmet diliyorum,mekanı cennet olsun inş...

NzlGl dedi ki...

Size ne yazacağımı bilemiyorum sevgili muko

Allahtan ümit kesilmez İnşallah şifa bulur babanız.
Dualarınız içinde bir Amin diyorum
sevgiler