03 Şubat 2009

Anne Taksi (Yani Bendeniz:)))

Bu lakabı sevgili kuzenim Sevcan taktı bana. Çok sevdim:)))

Geçen Cuma akşamı yemeğe gelecek misafirlerim vardı. Önce yemeklerimi ayarlayayım sonra evi toplarım düşüncesiyle biraz gevşek davranmıştım. Tam mutfakta işlerimi ayarlama modundayım oğlum 'Anne beni spora götürürmüsün' dedi. Kızım fırsatları hiç kaçırmaz:) 'Hazır oraya gitmişken benide okula bırakırsınız' dediğinde oğlum 'Tabii neden olmasın' diye cevap verdi.
Dedim ya benim fikrimi soran yok.

'Kesinlikle aklımı kaçırmış olmalıyım 'diye söylenerek giyindim ve kendimi sokakta buldum:))) (Çocuklarda bu duruma çok şaşırdılar. Çünkü böyle bir durum asla olmaz benim hayatımda)
Genelde misafir geleceği zaman çok gergin olurum. Taki işlerimi yoluna koyana kadar. Ve başka bir iş yapma fikri bile aklımın ucundan geçmez.
O otoriter anneden eser kalmadı:)) Paşa paşa onları bıraktım.

Oğlumun finalleri bir hafta önce bitmişti. Kızımınkiler ise Cuma günü. Çok şükür. (Şimdi sıra sonuçların açıklanmasına geldi. İnşallah bir aksilik çıkmaz.)
Bu demek oluyorki Şubat'ın sonuna kadar Anne Taksi-Hergün :))
Dün başladık. Hep beraber Palladıum'daydık. Oğlum uzun zamandır istediği bir ayakkabıyı, kızım da bir gömlek aldı. Bu arada bende Eşime Sevgililer Günü hediyesini aldım.

Bu kadar gün bekleyemeyeceğimi :))) bilen kızım hediyeyi gününde vermem için sakladı:)))

Hadi istikamet oğlumun spor salonuydu. Oğlumu bıraktıktan sonra kızımla tekrar Palladıum'a dönüp karnızımı doyurduk . Biraz gezelim dedik ama kızım bir mağazadan öyle çabuk çıkmıyorki. Bana kalsa bir saatte bütün dükkanları gezmiştim:)))
Oğlum aradı 'Anne gelirmisin 'diye . Tekrar Kozyatağı'na gittik. Oradan çok şükür eve geldik.
Sayfamda canım Flame'nin yazısını ve yazısında geçen tatlıyı okuyunca hemen mutfağa girip yapmaya karar verdim.
Bu tarif bendede varmış. Üzerine biraz nescafe eritip koydum. Akşama kadar soğudu.

Flameciğim gerçekten kulaklarını çınlata çınlata yedim:))))
Ve dün akşam sevgili müşterilerim:)))))) bugün de dışarı çıkacağımızın müjdesini! verdiler. Anlayacağınız Anne Taksi iş başında:))
Paylaşmak istediğim tarifler birikti ama:)))) Umarım müşterilerim bir izin günü verirler bana. O zaman rahatlıkla yazarım.
Sevgilerimle,




8 yorum:

Flame dedi ki...

Ablacım afiyet olsun. Kulaklarım çın çın oldu valla :) Umarım severek yemişsinizdir. Nescafe fikride süpermişşş.

Anne Taksi olmakta güzeldir ama değil mi :) Heyyy binecek varrrr :))

neseersoy dedi ki...

Ne güzel çocuklarınız yanınızda tatilleri boyunca çok sık birlikte olacaksınız.
benim kızım şehir dışında okuyor şimdi final zamanı sonra büt.ler başlayacak , sadece 1 hafta gibi bir tatil ayarlayabiliyor , o zamanda umarım benim işime uygun olurda izin alabilirim.
Bence taksi olmaya devam edin harika bir şey :-))
Sevgilerimle,
Neşe

NzlGl dedi ki...

Flameciğim
Umarım birgün karşılıklı yeriz bu tatlıyı:)))
Evet çok güzel Anne Taksi olmak herkese tavsiye ederim
Öptüm canım

NzlGl dedi ki...

Sevgili neşe hanım
Gerçekten zor helede bir anne için Allah kolaylık ve böyle ayrılık versin. Umarım kızınız geldiğinde herşey gönlünüzce olur.
Sevgiler

Nur Kılıç dedi ki...

Nazlı ablacım ya, sizin guruba benide dahil et gidecek biyeri yok ama sizinle birlikte gezerim hiçte ses çıkarmam :)

NzlGl dedi ki...

Canım nurum
Başımızın üzerinde yerin var, Keşke öyle bir fırsatımız olsa
Çok öptüm

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ne güzel. Onlarla yaşadığın her dakikanın ne kadar kıymetli olduğunu bilmek, onlarla sevgiyle herşeyi paylaşmak. Hayatın bence en güzel duygusu bu. Anne taksi fikrine bayıldım. Böyle taksiye kim hayran olmaz.
Çocuklarınla daha nice güzel günler ve yerler gezmen dileğiyle,
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili bulbulunyeri
Güzel dilekleriniz ve sözleriniz için
kucak dolusu sevgiler