12 Ocak 2009

Vali .......


Yine bir pazar ve biz yine yollardaydık eşimle beraber. Başbaşa Beyaz Fırında yapılan kahvaltıdan sonra Vali filmine gitmek üzere rotamızı Capitol'e çevirdik. Filmin başlamasına beş dakika kalmıştı. Hemen girdik.

Ben televizyonda yayınlanan 'Köprü' dizisini seyretmemiştim. Herkes çok beğeniyordu ve seyretmemi tavsiye ediyordu ama kısmet olmamıştı. İyiki bu filme gitmişim.


Vatanını bu kadar seven ve ülkesinin çıkarlarını herşeyin üzerinde tutan bir devlet adamının hayatından bir kesit izliyorsunuz.

Ülkemizin böyle dürüst , halkının kıymetini bilen ve onlar için çalışan insanlara ne kadar da ihtiyacı var. Ama bu iyi insanlarında bu ortamda yaşamaları (!) çok zor gibi görünüyor.

Bloglarımızın iyiliği için yorum yapmıyorum:)))
Bütün oyuncuları tebrik etmek lazım. Hepsi çok güzel oynamışlar. Zaten görsel yada yazılı basında oyuncuların ne kadar başarılı olduğu belirtiliyor.

Bu filmi izlemenizi öneririm. Bu vesile ile Allah Recep Yazıcıoğluna rahmet eylesin diyorum....

Sevgiler



12 yorum:

n@zo dedi ki...

Annemin çok sevdiği tek diziydi Köprü. Filme de kardeşimle gitmişler. Dün çok beğendiğini anlatmıştı. Ben de tv.de izlerim artık dönüşte. İyi haftalar Nazlı Ablacımm..

nzlgl dedi ki...

---Canım nazom

Gerçekten beğenilecek bir film annenlerinde bizle aynı fikirde olmaları ne güzel
Sanada iyi haftalar canım (Önce iyi uykular mı demem lazım acaba:)))
sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Sevgili Nazengül siz gezin filmde izleyin oralarda..
Burda sinemanın ssi yok sanırım..
Dijitürk varda sinema salonlarında arada böyle yeni film gösteriyorlar..
Köprü'yü bende izleyemedim baştan bakamayınca bakmasamda olur diyorum ama kaçırılmaması gerekirdi..Zaten akşamları eşimin basket maçlarından futbol tartışmalarından sıra gelmiyorki dizilere..
Hay beni görmesin ne çekiştiyosun der neyse öptüm bybyby..

SEVİL dedi ki...

OH OH ABLAMA BAK HİÇ BİR FİLMİDE KAÇIRMIYOR BANA DEME SAKIN EN SON HANGİSİNE GİTTİN DİYE VALLA HATIRLAMIYORUM SANIRIM KIZIM DOGMADAN ÖNCE İDİ HEHEHE
OLSUN SEN GİT İZLE ANLAT BİZİE OLURMU BALIM SANA GUZEL BİR HAFTA DİLİYORUM ABLAM

MoonSun dedi ki...

Ben de iszlemek istiyorum en kisa zamanda, insallah TR'ye gelince tum kacirdigim Turk filmlerini izlyecegim :)) Kocaman kocaman sevgiler :))

armina dedi ki...

İyi akşamlar ablacığım,
köprü dizisini ben de hiç seyretmedim ama annem ve kardeşlerim çok severlerdi hiç kaçırmazlardı.

Nur Kılıç dedi ki...

Nazlı ablacım ben mutlu sonlu filimleri izleyebiliyorum eger ierisinde azıcık aglanılan bir sahne varsa kahroluyorum ıssız adamın müzikleri ve son sahnesine resmen aglamaktan helak oldum iç çeke çeke sinemada kendimi yedim dayanamıyorum ama Türk sinemasıyla gurur duyuyorum fakat küfürsüz olanlarıyla çünkü neredeyse izleyicisinin büyük kitlesini gençlerin oluşturdugu filimlerdeki küfür olayı beni illet ediyor yani komedi anlayışı bumudur diyorum...
İyi geceler Nazlı ablacım oh içimide döktüm bu sayede...

gonuldeneledokulenler dedi ki...

filmi izlemedim.
diziyide..
bu yüzden yorum yapamayacağım arkadaşım.
günaydın demek için uğramıştım.
umarım çok güzel bir gün olur sevdiklerinle..
sevgiler..

nzlgl dedi ki...

---Sevgili akasya kokusu

Eskiden bizde Dijitürk izlerdik ama ben sinemada film izlemeyi daha çok seviyorum.
Umarım dvd leri çıkarda filmlerin sizlerde izleme fırsatı bulursunuz çok öptüm


---Ablasının güzeli sevilim
Bizlerde çocuklar küçükken yalnızca çizgi filmlere giderdik onlar büyüdüler hep beraber değiştik şimdi kızın küçük inşallah oda büyür sizde gidersiniz canım benim
kendine iyi bak canım öptüm


---Sevgili moonsun
gerçekten bu sezon çok güzel Türk filmleri izledik En kısa zamanda sizinde izlemeniz dileğiyle
sevgilerimi yolluyorum canım


---Canım nurum benim
kıyamam ben sana
Ağlamak Türk filmleriyle özdeşleşmiş gibi. Eski filmeleri seyrediyorumda komedilerde bile mutlaka bir yerinde hüzün oluyor. Her halde milletçe ağlamaya meraklıyız:)))
Küfür hakkında söylediklerine katılıyorum.
Tamam artık günlük hayatta da kullanılıyor maalesef bazen ama Komedi filmlerinde iyice abartıyorlar neredeyse küfür aralarında konuşuyorlar bende hiç sevmiyorum
Yalnız yabancı filmlerde de var
İçini döktüğüne sevindim canım
çok öpüyor iyi haftalar diliyorum
sevgiler

hdidem95 dedi ki...

ayşe kulinin kitabı olan köprüyü mutlaka okumanı tavsiye ediyorum dizi seneryasunda değişiklikler yapılmıştı kitap çok çok güzel ağlayarak okumuştum dizi okadar tad vermemişti illaki filmede gideceğim keşke herkes onun gibi vali olabilseydi ama malesef iyileride bir şekilde kaybediyoruz nur içinde yatsın bu arada balığı bu şekilde ızgaradada yapabilirsin babacığımın fikriydi bu ve çok pratik oluyor sevgiler canım

nzlgl dedi ki...

---Sevgili arminacığım
Bende diziyi seyretmemiştim ama film güzeldi umarım ailece seyredersiniz
sevgiler


---Hdidem
önerinizi dinleyip en kısa zamanda kitabı alacağım
Gerçekten nur içinde yatsın valimiz
en kısa zamanda balıkları yapacağım ve bol bol kulaklarınızı çınlatacağım
teşekkürler
sevgiler

nzlgl dedi ki...

sevgili gönüldenele

iyi dileğinize teşekkür ederim.
çok öptüm canım