06 Ocak 2009

Kereviz çorbası (Benden sofralarınıza'nın tarifi ile)


Çorbaları sevdiğimi söylemiştim. Sevgili Armina'nın sayfasında bu tarifi gördüm. Dün akşam denedim. Oleyyy eşim beğendi. Bu demek oluyorki çorba listemize Kereviz çorbasınıda eklemiş olduk. Gerçekten nefis bir lezzeti var. Tarifini buradan bulabilirsiniz. Ben yalnızca dün tavuk haşladığım için çorba suyu olarak tavuk suyunu kullandım.

Şimdiden afiyet olsun. Teşekkürler sevgili Armina. Bu güzel lezzeti paylaştığın için.................

7 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne kdar çok çorba tarifi öğrenirsek o kadar güzel olur. Eşim neredeyse sabah kahvaltısında bile çorba içecek.
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

Aaaa:) evet bende gördüm bu nefis çorbayı..Çok severim kerevizi eşimde evlenince sevdi önce yememiş hiç.
taze kokusu pişmiş kokusu tadı ayy ağzım sulandı bak şimdi.
onada yazmıştım çorbasını hiç denemedim..denemek gerek sende sevdiğine göre.
afiyetler olsun sevgiler..

armina dedi ki...

Nazlı ablacığım ben teşekkür ederim tarifimi denediğin için. Beğenmenize çok sevindim, afiyet olsun.

nzlgl dedi ki...

---Sevgili bulbulunyeri

Bende pazar kahvaltılarını dışarıda yaptığımızda önce çorba isterim. Kahvaltılarda da bir başka olur çorba içmek:)))
Sevgilerimle



---Bence mutlaka denemelisin akasya kokusu beğeneceğinize eminim
sevgiler


---Arminacığım
sayfanda deneyeceğim çok şeyler var bunları bizimle paylaştığın için ben teşekkür ederim çok öptüm canım

ahsapboyaci dedi ki...

canım benim nasılsın hayırlı akşamlar sevgiler

ANNECİK dedi ki...

denemeyi çok isterim..

nzlgl dedi ki...

----Teşekkürler canım ahşapboyacım
çok iyiyim. Umarım sizde öylesinizdir.
Sağlık ve huzurla geçecek bir haftasonu diliyor ve çok öpüyorum.



----Hoşgeldiniz sayfama sevgili annecik denerseniz pişman olmayacağınız bir çorba diyebilirim.
sevgilerimle