17 Ocak 2009

Müjde İkizler Geldi - Lady Koşan İstiridye - Nefis Bir Kitap(Eşimle Tanışmayı Unutmuşuz)

Sizlere Aslı'mdan bahsetmiştim, halamın kızı. Birde kardeşi var Bahar. Baharcığımda başarılarıyla göğsümüzü kabartmıştır. Dost, kardeş , en önemlisi adam gibi adam derler ya işte öyledir. Hayata duruşu, bakış açısı olağan üstüdür. Küçüğümde olsa ondan çok şey öğrenmişimdir.
Bahar'dan bu güne kadar bahsetmeyişimin nedeni özel ! durumuydu ki nazar değmesinden korktum:))
Baharım dün hayatında yeni bir sayfa açtı. Anne oldu:)) Hemde biri kız biri erkek ikiz annesi:))))
Onlar Ankara'da olduğu için henüz bebişlerle tanışamadık. Ama hepsi çok iyiler MAAŞALLAH

Sevgili Bahar ve Özgür'ü tebrik ediyor ve bebişleriyle beraber sağlıklı , mutlu ve huzurlu bir hayat diliyorum. Allah analı-babalı büyütsün.....

(resim internetten alınmıştır)



Dün aldığım bu güzel haberden sonra blog yazmama sebep olan sevgili Lady'nin annesi ve anneannesiyle beraberdik. Canım benim yine birbirinden güzel şeyler yapmıştı. Ellerine sağlık. Ama ne yazıkki kendisini göremedim:((
Onu özlediğimizi ve bir an önce sayfasına dönmesini söyleyemedim:(
Fotoğraf makinasını götüremediğim için resim çekemedim. Ama çerkez tavuğu ve balkabaklı pasta olağanüstü güzeldi.....
En kısa zamanda kendisini aramızda görmek istiyorum(uz)
Duy bizi ladym:)))



Bu sabah başladım ve 158 sayfayı okuyup kitabı bitirdim. Kızım hayret etti. Kitabı bitirmeniz Allahın emri gibi. Çünkü elinizden bırakamıyorsunuz. Harika bir kitap . Mutlaka hayatınızdan bir kesit buluyorsunuz içersinde. Kısa kısa ama çok güzel hikayelerden oluşuyor. Bu kitabı sevgili blog arkadaşım Tuğba hanımın sayfasında görmüştüm Kısmet dün almakmış. Şimdi diğer kitaplarını da alacağım ve eminimki onlarıda hemen okuyup bitireceğim. Fiyatıda çok uygun . Anlayacağınız almamanız için hiç bir sebep yok.....Şiddetle tavsiye ederim.

Sevgilerimle,

16 yorum:

n@zo dedi ki...

Bir kız bir oğlan ikiz pek çok kişinin de hayalidir eminim, benim de :) Sağlıkla büyüsünler Lale Ablacım. Kitap tavsiyeni not aldım ama ben hikayelerden oluşan kitapları sevmiyorum. Çünkü tatları damağımda kalıyor kısa hikayelerin :)

lemanice dedi ki...

kitap okumayı seviyorum tavsiye ettiğin kitabı alacağım canım.epeydir uğrayamadım sayfana zeytinli poğaça harika görünüyor ellerine sağlık.kocaman sevgiler.

Nur Kılıç dedi ki...

:) Nazlı ablacım merhabalar ikizlere hayırlı güzel bir gelecek diliyorum allah analı-babalı büyütsün inşallah...
Kitaba gelince hemen bende edinmeliyim bitane :) cok merak ettim şimdi ama önce elimde bekleyen iki kitabı bitireyim :)...
Buarada birde Masumiyet müzesi var bir arkadaşım önerdi birdahaki listemi listemi şimdididen oluşturdum bile teşekkür ederim Çok öptüm seni ablacım...

NzlGl dedi ki...

---Nazom
Darısı inşallah hayırlısıyla senin başına
Umarım istediğin gibi olur
Bu konuda haklısın kitabın tadı damağımda kaldı herhalde bir kez daha okuyacağım:)))
iyi haftasonları diliyorum canım


---Teşekkürler lemanice

umarım benim kadar çok beğenirsiniz kitabı
sevgilerimle


---Nurum canım nurum
Duaların için çok teşekkür ederim.Kitaba gelince
gerçekten güzel bir kitap insan vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor bile....
bende seni çok öpüyor iyi ve mutlu geçecek bir haftasonu diliyorum

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ikizleriniz dünyanıza hoş geldiler. Allah anneli babalı büyütsün.Hayırlı evlatlar olsun. Maşallah diyorum ikisine de.
Sevgiyle kal.

http://www.kelebeklisaniyeler.com/ dedi ki...

Ablacim ikizlere çok güzel bir ömür diliyorum,annesiyle ve babasiyla...kitap çok güzele benziyor,edinmeliyim muhakkak ki,bizimle paylastigin için tesekkürler,sicacik sevgimle kendine iyi bak.

MoonSun dedi ki...

Sevgili Bahar'i tebrik ederim, bebisleri anali babali buyusun, hayirli evlatlar olsunlar :) Sevgili Lady'de hemen geri donsun :)) Kocaman sevgiler :)

NzlGl dedi ki...

---Sevgili bulbulunyeri
Çok teşekkür ediyor ve Amin diyorum
İyi haftalar dileğiyle
sevgiler


---Canım Huriyem
Teşekkürler,
Çok öptüm ,
sevgiler


---Sevgili Moonsun

İkizler için teşekkür ederim hem Bahar hem kendi adıma
Bencede lady geri dönsün
İyi haftalar
sevgiler

armina dedi ki...

İyi akşamlar ablacığım Bahar'ı tebrik ederim. Allah ikizlere sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler versin.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Arminacığım
güzel dileklerin için
sevgilerimle

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım birgün evlenirsem söz bu kitabı alıp okucam:))) baharıda tebrik ederim allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin ikizlerine....sevgilerimle öpüyorum

sevil dedi ki...

ablam bahar kardeşime sevgilerimi sunuyorum ayrıca nne olmanın tadı bam başkadır ilk gunler zorlanır biraz ama sonra iyiki varlar denir sen de bilirsin
rabbim uzun ve saglıklı ömürler versin tüm ailenize ...
tabiki bu meleklerimizede
öpüyorum ablam seni...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Bahar kardeşimi ve eşini tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün inşallah. (Darısı benim başıma)Bu arada nefiss zeytinli poğaçalar da gözümden kaçmadı. :)) harika olmuşlar cnm. ellerine sağlık.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Gönül
İnşallah herşey gönlünüzce olur ama bence bu kitabı evlenmeden okumak daha yararlı olacaktır.İkizler için teşekkürler
kucak dolusu sevgiler


--- SEvilim çok teşekkür ederim Duaların için kocaman bir Amin diyorum
seni çok öpüyorum canım


--- Sevgili lezzet gemisi
Allah sizide bir avazda kurtarsın inşallah Teşekkürler ikizler için
Zeytinli poğaçaları denemenizi öneririm Harika oluyorlar
sevgilerimle

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Nazlı Abla yazdığın güzel şeyler için çok teşekkür ederim:) Bu sefer görüşemedik ama bi dahakine görüşcez inşallah:) çok öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

--Canım benim
içimden gelenleri yazdım en kısa zamanda görüşmek üzere çok öptüm
sevgiler