24 Ocak 2009

Mevlana'nın Sözleri

Bana gelen bu e-postayı sizinle paylaşmak istedim. Çok hoşuma gitti.
İyi hafta sonu dileklerimle,
sevgiler



Öyle birini bulun ki;
Size içten bir şekilde güzel olduğunuzu söyleyen;
Suratına kapadığınızda sizi geri arayan;
Sizin uykuya dalmanızı seyretmek için uyumayan;
Sizi alnınızdan öpen;
Sizi en zor anlarınızda bulutların üstüne çıkarmak isteyen;
Arkadaşlarının önünde elinizi tutan...
Öyle birini bekleyin ki;
Size durmadan, size sahip olduğu için kendini şanslı saydığını veya ne kadar önemsediğini hatırlatan;
Arkadaşlarına dönüp 'aradığım o...' diyen...

Tenini besleyip gelistirmeye bakma,cünkü o sonunda topraga verilecek bir kurbandir.
Sen gönlünü beslemeye bak! Yücelere gidecek,sereflenecek odur.
MEVLANA

10 yorum:

yeşim dedi ki...

ne güzel söylemiş

her okunuşta farklı bir yorumm

sevgilerrr

armina dedi ki...

Beni de düşündüğün için teşekkür ederim ablacığım. Sobeni cevaplayacağım.

birdutmasali dedi ki...

NAZLICIĞIM MERHABALAR.
ÖYLE BİR YORUM YAZMIŞSINKİ BANA ŞİFALANMAMAK MÜMKÜN DEĞİLDİ ZATEN..
BÖYLESİNE YÜREĞİNDEN DİLLERİNE DÖKÜLEN DÜŞÜNCELERİN İÇİN KALBEN TEKRAR TEŞEKKÜRLER ETMEK İSTERİM.
DEFALARCA OKUYUP, DEFALARCA ŞİFALANDIĞIM ANLARDI...
VAROL CANIM..
ALLAH KALBİNİZE GÖRE VERSİN HER ARZUNUZU.
ÇOK SEVGİLER.. NuNu

MoonSun dedi ki...

NzlGlcum :)) O kupeler senindir, sanli 11 sensin :)) Tebrik ederim seni, umarim iyi gunlerde kullanirsin :)) Bana posta adresini moonsun11@gmail.com'a mail atarsan cok sevinirim :)) Kocaman sevgiler :))

Hergunun gonlumuzun de beslendigi bir gun olmasi dilegiyle :)) Kocaman opucukler :))

pammuk dedi ki...

her ikiside çok güzeldi gerçekten:) her ne kadar ilki gibi birini bulmak zor olsa da :))

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

ne kadar güzelmiş..

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Ne güzel söylemiş Mevlana...

Sevgiler... İyi haftalar...

NzlGl dedi ki...

--Sevgi bizden yeşimciğim teşekkürler

--Beni kırmadığın için ben teşekkür ederim arminacığım sağol
öptüm

NzlGl dedi ki...

--Beni mahçup ettiniz Sevgili nunu
O an ne hissettiysem onları yazdım
Teşekkürler
sevgiler

--Çok şaşırdım sevgili moonsun

Teşekkürler teşekkürler çok teşekkürler
Sevgiler

NzlGl dedi ki...

--Belki bakmayı becerebilirsek o insanıda görebiliriz sevgili pammuk
sayfama ziyaretiniz için teşekkürler

--İyi haftalar sevgili içimden geldiği gibi

--Sevgili Aysel
Beğendiğinize sevindim
sizede iyi haftalar diliyor sevgilerimi gönderiyorum.

--