22 Ocak 2009

Hastayımmmm:(((

Faranjitim azdı. Birkaç senedir sus-pus yerinde duruyordu. Bu sene azdı. Ne yazıkki ben kronik faranjitim. Seneler önce boğazım kapanmıştı. Eşim beni hastaneye götürdüğünde boğaz kültürü yapan hemşire 'böylesine rastlamamıştım' demişti. Doktor hastanede yatmamış istemişti. Bense evde tedavi olmayı yeğledim.

Yirmiye yakın iğne olduktan sonra ayağa kalkabilmiştim . Ama doktor iğneler bittikten sonra tekrar hastaneye gelip kültür yaptırmamı ve bir tertip daha iğne kullanmamı söylemişti. ......
Daha gidemedim:)
Yaklaşık bir 10-12 sene geçmiştir.
Ama yeşil çay içmek çok iyi geliyordu. Bunu bizzat yaşadım. Bu sene nedense yeşilçayı bıraktım. Havalar bir sıcak bir soğuk. Saçımı yıkayıp sokağa çıkmak gerekti falan filan.
Anlayacağınız kafam sersem gibi. Dün kursum tatile girdi. Geçen hafta götüremediğim için arkadaşlarıma tekrar aşure yapıp götürdüm. Kursta bir terledim bir üşüdüm. Arada sırada hapşırıyorum. Sesim biraz kötü. Öksürük krizlerim gece uyandırmaya başladı.
Yinede ayaktayım. Ama keyfim yok.
Kesinlikle dinlenmem ! ve kültür yaptırıp antibiyotik almam gerek . İnşallah bir ara yaparım:))))
Bu yüzden ara sıra uğrayabiliyorum.

Bu arada ikizlerin adı Kerem ve Elif olarak kondu. Eve geldiler. Halamdan öğrendiğime göre kaç kişiyi hazırolda tutuyorlarmış.Halamın sesi nefes nefese telefonda:)))
Aferin benim bebişlerime:))))

Herkes dikkatli olsun grip salgını varmış. Kendinizi koruyun arkadaşlar
Sevgiler , sağlıklı günler

14 yorum:

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım lütfen sağlığını ihmal etme :( Bak ben gülmüyorum senin gibi :( Hemen doktora git ve yeşil çaya devam et olur mu!

Çok öptüm seni, kendine dikkat et.

NzlGl dedi ki...

Canımsın benim çok teşekkür ederim ilgine
Yine dışarıdaydım biraz önce geldim. Kafamı kaldıramıyorum
Yeşil çay yapıyorum içeceğim birkaç gün daha böyle devam edeyim diyorum ama sanki doktor yolu gözüküyor gibi bana
Bana gül diye mutlaka gideceğim doktora:))))
çok çok öptüm flamem

lemanice dedi ki...

geçmiş olsun canım benim,bence iyice azdırmadan git dr a.sonra daha çok acı çekersin.sevgilerimle.iyi bak kendine

armina dedi ki...

Geçmiş olsun ablacığım. İnşallah en kısa zamanda iyileşirsin, Allah şifa versin.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Canım arkadaşım çok çok geçmiş olsun. Aman tedavini ihmal etme. Hazır kursun tatile girmişken sen de bol bol dinlenip, ilaçlarını al. Bu arada bebişler isimleriyle çok yaşasın inşallah. İlk gördüğünde benim için de kokla onları e mi... kendine iyi bak canım. sevgiler..

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
kıyamam sana. Lütfen kendine dikkat et. Havalara güvenilmiyor.Maalesef kendimizin doktoru yine kendimiz olacağız.
Sağlık her şeyden önemli.Kendine iyi bak. Geçmiş olsun.
Sevgiyle kal.

Damak Tadı dedi ki...

Çok geçmiş olsun..Acil şifalar!!

Dilerim en kısa zamanda eski sağlığına kavuşup, burada bizlerle olursun..


Sevgiler..

NzlGl dedi ki...

---Lemanice teşekkür ederim
sevgilerimle

---Arminacığım bende biran önce iyileşmek istiyorum
teşekkürler
çok öptüm


---Sevgili lezzet gemisi ilgine çok teşekkür ederim. Umarım dinlenebilirim:)))
İkizleri gördüğüm zaman bende onları koklamak istiyorum çünkü bebek kokusuna bayılıyorum
teşekkür eder sevgilerimi gönderirim.


---Çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım bülbülünyeri
Gerçekten doğru söylüyorsunuz kendi doktorumuz kendimiz olacağız bende öyle yaptım umarım iyi sonuç alarım.
Kucak dolusu sevgiler


---Sevgili damak tadı
gözümü biraz açtığımda hemen sayfama giriyorum:)))
ama fazla ekrana bakamıyorum. sırf bu yüzden çok daha çabuk iyileşmek istiyorum
sevgiler

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

geçmiş olsun...en kısa zamanda iyileşmenizi temenni ediyorum...kucak dolusu sevgiler benden size..

Aokoca dedi ki...

Ablacigim
Simdi gordum. Cok gecmis olsun diyorum. Umarim en kisa zamanda kendini daha iyi hissedersin.
Sevgiler
Asli

NzlGl dedi ki...

Sevgili içimdengeldiği gibi
İyi dilekleriniz ve gönderdiğiniz kocaman sevgi için çok çok teşekkür ederim. Çok iyi geldiler
iyi hafta sonları
sevgiler

NzlGl dedi ki...

Canım ipek Aslım
Senin yazdığını görünce çok mutlu oldum.
Bugün dünden daha iyiyim. Eğer bugünüde dinlenerek geçirirsem herhalde çok daha iyi olacağım
Çok teşekkür ediyorum
Hepinizi öptüm
sevgiler

hdidem95 dedi ki...

canım çok geçmiş olsun kendine iyi bak öptüm sevgiler

NzlGl dedi ki...

Sevgili hdidem
ilginize teşekkür ederim
sevgiler