23 Ocak 2009

Sobelendim

Bugün sabah yine kötüydüm. Ama öğlen ilaç alıp birazda uyuyunca gözüm açıldı. Hemen sayfama girdim ve arkadaşlarımın geçmiş olsun dilekleriyle karışlaştım. Çok mutlu oldum tekrar hepinize teşekkürler. Ama fazla ekrana bakamıyorum. Tam çıkmak üzereyken canım flame'min beni sobelemiş yada mimlemiş olduğunu gördüm. Cevap vermezsem olmaz:)))) Laf aramızda bende uzun zamandır mimlenmeyi bekliyordum:))

Gelelim cevaplara;





1. Yaptığım 4 iş:
Evlat olmak,
Eş olmak,
Anne olmak,
İnsan olmak,

2. Defalarca izleyebileceğim 4 film:
Sultan,
Mavi boncuk,
Fidye,
Babam ve Oğlum

3. Yaşadığım 4 yer:
İstanbul, İstanbul, İstanbul, İstanbul

4. İzlediğim 4 televizyon programı:
Dudaktan Kalbe,
Yaprak Dökümü,
Haydi Gel Benimle ol
Lig Tv Futbol Maçları

5. Tatil için gittiğim 4 yer:
Antalya,
Bodrum,
Kıbrıs,
Şile

6. En sevdiğim 4 yemek :
Balık,
Et-Pilav
Zeytinyağlı yemekler
Tavuk

7. Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:
Eşimle Venedik'te gondolda olmak ,
Dubai'de Esra'yla alış-veriş yapmak,
İkizleri görmek,
Tokat'ta halamın yanında olmak.

8. Bir yağmur damlası olsaydım düşmek istediğim 4 yer:
Babamın toprağının üstüne,
Eşimin göğsüne,
Bir çocuğun uzattığı ellerine,
Sıcak bir ekmeğin üzerine


Şimdi sıra sizzzzdeee:

Sevgili sevgili hdidem,
Sevgili gönül,
Sevgili armina

Kolay gelsin arkadaşlar:)))


11 yorum:

Nur Kılıç dedi ki...

Nazlı ablacım merhabalar, öncelikle cok cok gecmiş olsun faranjit konusunda hiçbir bilgim yok ama sakıın ihmal etme ablacım kendini saglık inan ihmale gelmiyor mesela benim vücudum artık hastalık konusunda okadar dirençsiz ki bir grip olsam 15-20 günde atlatamıyorum...
Sobe cevaplarını ise zevkle okudum özellikle o yagmur damlası olsanız kısmı beni bitirdi harikaydı..
Çok çok öptüm seni
Sevgiler iyi akşamlar

MoonSun dedi ki...

1. sorunun cevaplari sanirim hayatta mecbiren ve en iyi sekilde yapilmasi gereken syler :)) Mutlu hafta sonlari, iyice dinlenmeniz dilegiyle ;)

NzlGl dedi ki...

Sevgili nurum
Teşekkür ederim canım, bugün daha iyiyim çok şükür. Sende kendine dikkat et canım grip çok salgınmış
sobe cevaplarımı beğendiğine sevindim benim de en hoşuma giden cevap oydu o an içimden geleni yazdım.
Seni çok öpüyor iyi hafta sonları diliyorum


---Teşekkür ederim sevgili moonsun
ne meslek sahibi olursak olalım herkesin ortak işi bunlar olsa gerek
Herkese kolay gelsin diyor size sevgilerimi gönderiyorum.

birdutmasali dedi ki...

sevgili nazlıgülcüğüm, yolladığın tüm yorum ve temennilerin için canı gönülden teşekkürler ederim.
sanada şifalar diliyorum, allah gelip geçen hastalıklar versin yeterki..
çok sevgiler, iyi tatiller..

NzlGl dedi ki...

Sevgili nunu
Sizi sayfamda görmek ne kadar mutlu etti beni

Tekrar geçmiş olsun der sevgilerimi yollarım

hdidem95 dedi ki...

canım söbe için çok tşkler en kısa zamanda cvplarım yayında:) öptüm sevgiler

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler sevgili hdidem
bende sizi çok öptüm
sevgiler

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yanıtlayacağım.
Sevgiyle kal.

gonuldeneledokulenler dedi ki...

merhaba...
yarım saatten uzun bir süredir buradayım:))
ne çok olmuş ben gelmeyeli...
bebişlere sağlıklı uzun ömürler olsun.
sevgili arkadaşıma acil şifalar olsun...
kitabın ismini de aldım.2 kitap oldu almam gereken.biride REHBER RÜYALAR..tatil süresince pc çocuklara klalacağından bende bol bol okurum artık:))
sevgiler arkadaşım..

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili bulbulun yeri
kolay gelsin

NzlGl dedi ki...

--Bu kadar uzun süre burada olduğunuz için çooook teşekkürler bende arkadaşım siteme hiç uğramıyor diyordum:)))
Bebişler ve kendim için teşekkürler bugün daha daha iyiyim şükürler olsun
Yazarın başka kitaplarıda varmış onlarıda okuyup yorum yapacağım
Sevgilerimle arkadaşım