27 Ocak 2009

Bu seferki mim Sevgili bülbülünyeri'nden....

Sevgili arkadaşım bülbülünyeri beni mimlemiş:)))
Bu seferki kısa, Buyrun......


1.) Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2.) 161. sayfayı açın.
3.) 5. cümleyi okuyun.
4.) Blog sayfasına yazın.
5.) En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.


Şu anda bana en yakın kitap Prof. Dr. Yaşar Nuri Öztürk'ün Kuran-ı Kerim Türkçe Meali.


"O gün kitabı kendisine sağdan verilenler, kitaplarını okuyacaklar ve bir kıl kadar haksızlığa uğratılmayacaklar."
(İsra Suresi)


Eveeet sıra sizde,


Sevgili Flame,
Sevgili Lemanice
Sevgili Moonsun,
Sevgili neşeersoy,


Cümlelerinizi okumak için sabırsızlanıyorum.
sevgilerimle

8 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

cümle ne kadar etkileyici...

NzlGl dedi ki...

Aynen katılıyorum size
sevgiler

MoonSun dedi ki...

Hayatimizdaki en onemli kitap bu aslinda...

NzlGlcum, benim mimler birikti hem de cok, siraya koyuyorum seninkini de bana kizmazsan, herkes alinacak cunki bana simdi :)) Kocaman opuyorum seni, bir de postani bu hafta mutlaka gondermis olurum :)

NzlGl dedi ki...

Sevgili Moonsun

Bencede hayatımızın kitabı ,,,
Rica ederim kızmak ne demek cevaplayacağın için ben teşekkür ederim.
Posta konusunda lütfen rahat ol. Herşeyden önce düşünmen yeter.
Tekrar teşekkürler bende çok öpüyorum.
sevgilerimle

http://www.kelebeklisaniyeler.com/ dedi ki...

Sn Yasar Nuri Öztürkü çok begeniyorum hemen hemen çirkardigi çogu kitabi almisimdir,söz çok güzel ve çok seyi ifade ediyor,sagol ablam,öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

Sevgili hurişim
bende çok öptüm
sevgiler

lemanice dedi ki...

canım arkadaşım
en çok sevdiğim mimlerden biriydi bu biri beni mimlesin diye bekliyodum ama misafirlikteyim hafta sonu için...
evime dönünce kesinlikle cevaplayacağım.sevgiler.

NzlGl dedi ki...

sevgili lemanice

sizi mimlemekle isabetli bir karar vermişim mutlu oldum
Cevabınızı okumak için bekliyorum
sevgiler