03 Aralık 2008

Havuçlu Kek (Nazonun Tarifiyle)





İşte bu gün Çarşamba. Biraz sonra İngilizce kursuna gitmek için çıkacağım. Ama daha önce sevgili Nazo'nun yaptığı ve Issız Adam filmiyle adeta örtüşen meşhur Havuçlu Keki yaptım. Nazoyada yorum olarak yazmıştım bu gün yapacağımı.
Nazocuğum keki götürüyorum ve bol bol kulaklarını çınlatacağız emin olabilirsin:))))))

Kekin tarifi burada. Yalnızca benimkinde üzüm yok:)))))

Yanında da kekikli çubuklardan yaptım. Geçen sene daha sık birşeyler yapıp götürüyordum. Bu sene bu gün açılışı Havuçlu Kek ile yapacağız. Issız Adam filminden , Kekten ve Nazodan , dövmemden:)))))) bol bol konuşacağız haa bu arada belki derste yaparız:))))))

Çok zevk alıyorum arkadaşlarımdan, sevgili öğretmenimizden harika vakit geçiriyor çok eğleniyor ve üstelikte birşeyler öğreniyoruz.

Ödevlerimide yaptım :)))) artık huzurlu bir şekilde okuluma gidebilirim.

Şimdilik hoşçakalın.
sevgilerimle






11 yorum:

n@zo dedi ki...

:)) hiç onaylamıyorum bu tür öğrenci davranışlarını. Kaynatmayın bakayım dersi, hadi herkes önüne dönsün :p
Nazlı Ablacığım denediğine sevindim, eminim çok güzel olmuştur. Kurs arkadaşlarını al gel buraya, pratik yaparsınız ;)
Afiyet olsun ve iyi dersler -tabii ders yaparsanız-
Teşekkür ederim bu arada..

Flame dedi ki...

Afiyett olsun, iyi dersler ablacımmm...

akasyakokusu dedi ki...

CANIM KEKLER PASTALAR HARİKA..
BİRER DİLİMDE BEN ALAYIM SONRA GÖTÜR EMİ.
TŞKLER DERSLERİNDE KOLAYLIKLAR.

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor.
İngilizce kursunda başarılar.
Sevgiyle kal.

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞIM. ALAKANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÖNERİNİ MUTLAKA DİKKATE ALICAM.

KEK VE ÇUBUKLAR NEFİS GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK CANIM. SELAM VE SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM. ÖPTÜM....

Nur Kılıç dedi ki...

Nazlı ablacım Nazoya ve sana teşekkür ederim benim kekimde şuan fırında cıksın diye oglumla ikimiz bekliyoruz :)
Öptüm sizi...

nzlgl dedi ki...

----Sevgili öğretmenim:)))
kızma sakın biz şamatamızı yapıyoruz ama dersimizide çalışıyoruz:))))
Nazom dediğim gibi kulaklarını çınlatarak kekimizi yedik
hatta bir arkadaşımın kızı ıssız adama gidip eve döndüğünde kek yapmış ama tutturamamış. Arkadaşım bir dilim alıp kızına götürdü' kek böyle olur görsün işte' diye
kek o kadar bereketli olduki yemeyen kalmadı. Okulun karşısında bir pastane var çay içmeye oraya gidiyoruz utanmadık keki oraya götürüp bir güzel yedik.
ellerine sağlık canım
Davetin için teşekkürler buralarını dağıttık sıra oraya geldi ufak çapta bir karmaşa yaratmaya gelebiliriz:))))
sevgilerimle öptüm nazom


----Flameciğim
teşekkür ederim ilgin için
sevgilerimle


----Sevgili akasya kokusu
lafımı olur canım sen hepsini al ben yine yaparım:))))



----Sevgili bulbulunyeri
teşekkür ederim.




----Çok teşekkür ederim lezzet gemisi
Allah yardımcın olsun
benden de sana kucak dolusu sevgiler



----Sevgili nurum
afiyet olsun oğloşunla sana ağzınız hep tatlı olsun
sevgilerimle öptüm canım

nzlgl dedi ki...

----Sevgili öğretmenim:)))
kızma sakın biz şamatamızı yapıyoruz ama dersimizide çalışıyoruz:))))
Nazom dediğim gibi kulaklarını çınlatarak kekimizi yedik
hatta bir arkadaşımın kızı ıssız adama gidip eve döndüğünde kek yapmış ama tutturamamış. Arkadaşım bir dilim alıp kızına götürdü' kek böyle olur görsün işte' diye
kek o kadar bereketli olduki yemeyen kalmadı. Okulun karşısında bir pastane var çay içmeye oraya gidiyoruz utanmadık keki oraya götürüp bir güzel yedik.
ellerine sağlık canım
Davetin için teşekkürler buralarını dağıttık sıra oraya geldi ufak çapta bir karmaşa yaratmaya gelebiliriz:))))
sevgilerimle öptüm nazom


----Flameciğim
teşekkür ederim ilgin için
sevgilerimle


----Sevgili akasya kokusu
lafımı olur canım sen hepsini al ben yine yaparım:))))



----Sevgili bulbulunyeri
teşekkür ederim.




----Çok teşekkür ederim lezzet gemisi
Allah yardımcın olsun
benden de sana kucak dolusu sevgiler



----Sevgili nurum
afiyet olsun oğloşunla sana ağzınız hep tatlı olsun
sevgilerimle öptüm canım

nzlgl dedi ki...

----Sevgili öğretmenim:)))
kızma sakın biz şamatamızı yapıyoruz ama dersimizide çalışıyoruz:))))
Nazom dediğim gibi kulaklarını çınlatarak kekimizi yedik
hatta bir arkadaşımın kızı ıssız adama gidip eve döndüğünde kek yapmış ama tutturamamış. Arkadaşım bir dilim alıp kızına götürdü' kek böyle olur görsün işte' diye
kek o kadar bereketli olduki yemeyen kalmadı. Okulun karşısında bir pastane var çay içmeye oraya gidiyoruz utanmadık keki oraya götürüp bir güzel yedik.
ellerine sağlık canım
Davetin için teşekkürler buralarını dağıttık sıra oraya geldi ufak çapta bir karmaşa yaratmaya gelebiliriz:))))
sevgilerimle öptüm nazom


----Flameciğim
teşekkür ederim ilgin için
sevgilerimle


----Sevgili akasya kokusu
lafımı olur canım sen hepsini al ben yine yaparım:))))



----Sevgili bulbulunyeri
teşekkür ederim.




----Çok teşekkür ederim lezzet gemisi
Allah yardımcın olsun
benden de sana kucak dolusu sevgiler



----Sevgili nurum
afiyet olsun oğloşunla sana ağzınız hep tatlı olsun
sevgilerimle öptüm canım

lemanice dedi ki...

yaa bişey sorcam bu ingilizce kursu adamakıllı ingilizce öğretiyomu?ben aöf halkla ilişkiler okuyorum ingilizcem sıfır çakacam galiba ingilizceden sıfırdan başlasa bile işe yararmı sence?yani bana tavsiye edermisin ki;sevgiler.bu arada kek ve çubuklar harika ellerine sağlık arkadaşım.

nzlgl dedi ki...

Sevgili lemanice
ben milli eğitim müdürlüğüne bağlı bir okula gidiyorum. Özel bir kurs değil. Ve bizim ingilizce öğretmenimiz İstanbul'da çok iyi bir Anadolu Lisesinde öğretmenlik, md yardımcılığı , bölüm başkanlığı yapmış, haftasonları bir üniversitede kurs veren çok değerli bir öğretmen . Gerçekten birçok şey öğrendik Ben bu işin öğretmende bittiğini düşünüyorum öyle olmasa daha önce öğrenebilirdik.
Böyle bir öğretmen bulursan hiç durma yazıl derim öğrenmemen mümkün değil. Sınıfımızda 60 üzerinde emekli bir ilkokul öğretmeni var o bile öğrendi:)))))
sevgilerimle