01 Aralık 2008

Issız Adam

Hayatta insana şans bir kere gelir,
Sevgili Flame blogunda yazdığı gün ona yorum olarak pazar günü Issız Adam'a gitmenin şart olduğunu yazmıştım.


Oğlum, kızım , eşim ve ben pazar günü filme gittik.

Tek kelime ile ŞAHANE bir film. Babam ve Oğlum'dan sonra bizde iz bırakan bir Çağan Irmak filmi daha........



Sevdiğini bulmuşsan eğer ondan asla VAZGEÇME
Ne olursa olsun onu asla BIRAKMA

Onsuz bir hayat asla DÜŞÜNME

Eğer oda seni seviyorsa asla TERKETME.........


Sevgilerimle.............................................

12 yorum:

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

evet bende çok beğendim ve bir kez daha izleyebilirim....sevgilerimle öpüyorum

nzlgl dedi ki...

Bir kez daha izleme fikrine katılıyorum sevgili eyvahyemekyandiocakbattı
iyi haftalar sevgiler

Flame dedi ki...

Nazlı abla beğeneceğine emindim zaten :) Bende dvd çıksın yine yine izleyeyim istiyorum. b u hızla gidip Çağan Irmak'ın Ulak filmini de aldım. Bayramda izlerim artık :)

lemanice dedi ki...

canım benim güzel dileklerin için sağol.bende öpüyorum seni ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sana.

nzlgl dedi ki...

---Flameciğim
ulak filmine gitmemiştim. eğer beğenirsen bende alayım haberleşiriz canım

çok öptüm


---sevgili lemanice
teşekkürler bende öptüm canım

Huriye dedi ki...

Bu filmi bende çok izlemek istiyorum,ama malesef daha Fransa'da afiste degil,inan dort gozle bekliyorum,ve insallah burada yayina çikar,eger olmassa dvd'yi alirim,ama sinema da buyuk ekranda izlemek istiyorum,bakiyorum herkes begendi bu filmi,inan simdi sende yazinca sabirsizlastim:))optum canim

nzlgl dedi ki...

Huriyeciğim
umarım kısa zamanda Fransa'da oynar. Eşinle beraber elele seyretmelisin canım
öpüldünüz:)))))

armina dedi ki...

Sağol ablacığım, sağlığım yerinde. Kardeşim kriz nedeniyle, bir çok arkadaşıyla birlikte işten çıkarıldı. Bütün gün evde bilgisayar başında. O dışarı gittiği zaman oturabiliyorum bilgisayara. Issız ada filmini ben de merak ettim. Yazılarını sürekli takip ettiğim, Yasemin Kiremitçi de 2 haftadır posta gazetesindeki köşesinde bu film hakkında yazıyor.

nzlgl dedi ki...

Arminacığım çok üzüldüm:(
Her inişin bir çıkışı olacak diye düşünüp sabrediyoruz hepimiz.
Umarım herşey yoluna girecek
sevgilerimle öptüm canım

Lezzet Gemisi dedi ki...

BEN DE MERAK ETTİM ŞİMDİ BU FİLMİ. KISMET OLURSA BAYRAM TATİLİNDE İZLEMEK LAZIM. PAYLAŞTIĞIN İÇİN SAĞOL CANIM. SEVGİLER...

SICAK PAYLAŞIMLAR AYSEL dedi ki...

Bu kadar övgüden sonra bu filme giitmek şart oldu... En kısa zamanda gitmeli...

Teşekkürler sıcacık sevgiler...

nzlgl dedi ki...

----Sevgili lezzet gemisi
mutlaka izlemelisiniz. Ama mutlaka.............
öpüyorum


----Sevgili Aysel
Filmi gördükten sonra bu övgülerin az olduğunu farkedeceksiniz. Bana öyle geliyor Umarım sizde beğenirsiniz
SEvgiler