23 Aralık 2008

Paylaşmak İstediğim Yazılar


Genellikle yıl içinde biriktirdiğim sevdiğim yazıları, yemek tariflerini , not aldıklarımı sene sonuna doğru ayırırım. Yeni ajandamı düzenlerken şu anda laptopumda Dario Moreno çalıyor. Özellikle Deniz ve Mehtap şarkısına bayılıyorum. Dinlemenizi öneririm.


Kağıtlar arasından Dostlara Öğüt diye bir yazı çıktı. Çok hoşuma gitti. Hemen sizinle paylaşmak istedim. Mutlaka bilenleriniz vardır. Ama tekrar okumakta bir sakınca olmasa gerek.



DOSTLARA ÖĞÜT


-TARLADA EKİNİM VAR DEME, AMBARA GİRMEDİKÇE

AZİZ KIYMETLİ BİR DOSTUM VAR DEME BAŞINA BİR HAL GELMEDİKÇE



-HAYIRLI EVLADIM VAR DEME,

EL KIZI KOYNUNA GİRMEDİKÇE



-NAMUSLU BİR AİLEM VAR DEME

YOKSULLUĞA DÜŞMEDİKÇE



-GÜCÜN VARSA KIZININ YANINDA OTURURSUN,

PARAN VARSA OĞLUNUN YANINDA OTURURSUN,


AKLIN VARSA YALNIZ BAŞINA OTURURSUN.



-EVLATLARINI AZ ZİYARET ET



-HARCADIĞIN PARA SENİNDİR,

SAKLADIĞIN PARA ELİNDİR.



-MALINI DİKKATLİ KULLAN, İSRAF ETME PEK

KALIRSA DÜŞMANINA KALSIN DOSTA MİNNET ETME PEK





Düşünmeye değer değil mi...........

7 yorum:

Nur Kılıç dedi ki...

Nazlı ablacım merhabalar,
bilmiyorum dostluk hala yaşıyor mu?
ama en azından arkaşlıklar devam etmeli cünkü insanlar ardaşsız dostsuz yapayalnız oluyor... Görüşmek üzere ablacım by by

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
hepsi de birbirinden kıymetli öğütler. Ama insan oğluyuz. Evlatlar söz konusu olunca hepsi de unutuluyor. Dilerim hayırlı evlatlar yetiştirmişizdir.:)
Sevgiyle kal.

nzlgl dedi ki...

---Ne kadar doğru yazmışsın nurum ancak buna kocaman bir AMİN denir
öptüm canım iyi akşamlar


---Dilekleriniz inşallah kabul olur sevgili bulbulunyeri
iyi akşamlar dileğiyle
sevgiler

armina dedi ki...

Gerçekten çok değerli öğütler. Paylaşımın için teşekkürler ablacığım.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhaba canım... Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Öğütler çok güzel. Paylaştığın için sağol balım. Tüm güzellikleri senin için diliyorum, öptüm canım...

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım neler yazmışsın öyle :))) Demek hayırlı evlat mı anlamama çok var Alper'i :))))

Header'daki fotoya bayıldım. Ne güzel bir resimdir o. Annanemlerin yerine betondan bir apartman yapılmadan önce veleri aynen böyleydi. Şahane günlerim oldu o evde, onu hatırladım.

nzlgl dedi ki...

---Beğendiğine sevindim arminacığım çok öptüm



---çok teşekkür ederim sevgili lezzet gemisi iyi akşamlar diliyor ve öpüyorum



---Benim içinde aynı durum söz konusu sevgili flameciğim bekleyeceğiz ve göreceğiz:)))))

Resmi beğendiğine sevindim banada küçüklüğümün geçtiği büyükadayı hatırlattığı için koydum. Ne mutlu bize böyle evleri gördük, yaşadık şimdiki çocuklar yalnız resimlerde görüyorlar
sevgilerimle öptüm canım