26 Kasım 2008

Sütlü İrmikli Kabak Çorbası (Sevgili neşeersoy'un Tarifiyle)


Çorbalar gerçekten vazgeçilmezim oldu. İster dışarıda yemek yiyelim ister evde olsun mutlaka çorba içmem lazımmış gibi geliyor:)))

Pazartesi günü sevgili blog arkadaşım neşeersoy 'da harika bir çorba tarifi gördüm. O akşam hemen yaptım ama yayınlamak bugüne kısmetmiş.

Çok lezzetli oldu. Tavsiye ederim. Üstelik yapımıda çok kolay.


Sütlü irmikli kabak çorbasının tarifini buradan okuyabilirsiniz.


Teşekkürler sevgili neşeersoy

11 yorum:

n@zo dedi ki...

Hiç duymamıştım Nazlı Abla, hem irmik, hem kabak. Denemek lazım, sen güzel oldu diyorsan. Teşekkürler..

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

HIMM ENFES OLMUŞTUR EMİNİM ELLRİNE SAGLIK KIZIMA YAPAYIM BAKALIM BEGENECEKMİ TADINI SEVGİLER ABLACIM

neseersoy dedi ki...

canım , çok güzel görünüyor , ellerine sağlık....
bu arada süslemesi daha güzel olmuş , kıskandım :-))
sevgilerimle

Flame dedi ki...

Hımmm süt, irmik ve kabak. Değişik bir üçlü. Sen güzel dediysen öyledir ablacım. Öpüyorumm, eline sağlık

Nur Kılıç dedi ki...

Ellerine saglık ablacım cok farklı bi isim şimdi gidip bir bakayım tarife öptüm seni yanaklarından...

senem dedi ki...

Nefis bir corba olmus, ellerine saglik. Sevgilerimi gönderiyorum.

nzlgl dedi ki...

---nazocuğum
gerçekten nefis bir çorba denemenizi tavsiye ederim
sevgilerimle


---Sevilim
denemekte yarar var:)))
afiyet olsun
sevgiler


---Tarif için teşekkürler sevgili neşeersoy
sevgiler


---Flame
bugün gidip yine kabak aldım. Ben çok beğendim bu çorbayı umarım sizde beğenirsiniz.
öptüm canım


---Bende seni öptüm nurum
kendine iyi bak
sevgiler


---senemciğim
güzel sözlerine teşekkür ederim.
Sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..Değişik bir çorbaymış sütü sadece domates çorbasında kullanıyorum..
irmikte varmış.
Eline sağlık bende bende çorbacıyım:))))

nzlgl dedi ki...

Selam akasya kokusu
eğer çorba seviyorsanız denemelisiniz derim
sevgilerimle

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABALAR... ZİYARETİNİZ VE GÜZEL YORUMUNUZA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ÇOK MUTLU OLDUM. ÇORBA ENFES GÖRÜNÜYOR. ELLERİNİZE SAĞLIK. TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE, SEVGİLER...

nzlgl dedi ki...

sevgili lezzet gemisi
teşekkür eder sevgilerimi yollarım