18 Kasım 2008

Hepinize teşekkür ederim.

Sevgili akasya kokusu, sevgili gönüldeneledökülenler, sevgili Flame, sevilim, sevgili armina,sevgili bülbülünyeri, sevgili eyvahyemekyandıocakbattı, sevgili huriyem, sevgili nurum, sevgili ahşapboyacım, sevgili nunu ve sevgili nazo, sitemde görüp beni arayan diğer sevgili arkadaşlarım , dostlarım hepinize teşekkür ediyorum üzüntümü paylaştınız bana destek oldunuz.

Ölüm; ister beklensin , ister ani olsun acı aynı. Hele anne-baba-evlat acısı. Allah kimseye göstermesin.

Diğer illerden gelen aile büyüklerimizle beraber geçirdiğimiz bir hafta. Derler ya mutluluklar paylaşıldıkça çoğalır acılar paylaşıldıkça azalır. Bizlerde acıyı paylaşmaya çalıştık.

Ama sonuçta en çok yarayı çocukları aldı. Allah onlara uzun ömür versin.

Sevdiklerimizin arkasından gidemediğimize göre hayatı yaşamaya , paylaşmaya devam edeceğiz........

Sevgilerimle

14 yorum:

birdutmasali dedi ki...

:((
hoşgeldin sevgili nazlıgül,
insan üzerinden kolay atamıyor bu ağırlığı ne yazıkki..
allah geride kalanlara sabrlar versin.
evlatlar için çok zor olacak :(((
tekrar başınız sağolsun canım.

nzlgl dedi ki...

Çok naziksiniz sevgili nunu
Teşekkürler
Sizlerle beraber olmayı çok özlemişim

Flame dedi ki...

Tekrar başın sağolsun Nazlı ablacım. Allah hepinize özellikle çocuklara sabır versin.

armina dedi ki...

Allah sabır versin canım. Yengen nurlar içinde yatsın. Ölüm acsını bilirim, bizden de genç yaşta giden oldu.

akasyakokusu dedi ki...

Canım merhaba..Tekrar başınız saolsun..Evet acılarda paylaştıkça azalır..
Birimiz hepimiz hepimiz birimiz için..Ben fırsat bulup tekrar gelemedim..Allah size sabırlar versin..
amin.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ABLACIM HOŞGELDİN TEKRAR BAŞINSAGOLSUN ABLAM RABBİM SANA VE GERİDE KALANLARA SABIR VERSİN MEKANI CENNET OLSUN
ABLAM KENDİNE İYİ BAK OLURMU ÖPÜYORUM SENİ

nzlgl dedi ki...

---Teşekkürler Flameciğim

Kocaman bir Amin diyorum
sevgiler


---Arminacığım

Allah rahmet eylesin sizin gidenlerede
Teşekkürler
sevgiler

nzlgl dedi ki...

---Teşekkürler Sevgili akasya kokusu
Sevgiler


---Sevilim
çok teşekkür ederim canım bende seni çok öptüm
sevgiler

nzlgl dedi ki...

---Teşekkürler Sevgili akasya kokusu
Sevgiler


---Sevilim
çok teşekkür ederim canım bende seni çok öptüm
sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ablacım günaydın hayırlı bir gun dilerim sana birde sitene c box koysan daha cok yazıcam hehehe

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
hoş geldin. Allah geri de kalanlara sabır versin. Haklısın, acılar paylaştıkça azalır.Sevgi paylaştıkça çoğalır. Biz blogcular bunları paylaşabildiğimiz için çok mutluyum.
Sevgiyle kal.

nzlgl dedi ki...

---sevilim onu bir yapabilsem bende mutlu olacağım:))))öptüm canım



---sevgili bülbülün yeri

çok teşekkür ederim
sevgilerimle

lemanice dedi ki...

başınız sağolsun.allah kalanlara sabır versin.yazını sen yokkende okudum ama canımcım inan ne yazacağımı bilemedim bir an.yakın bir geçmişte bizde bu acıyı yaşadık 12 yaşında bir melek kaybettik.Ölüm herkese gelecek ama mevlam gecinden versin ve hayırlısını nasip etsin.Sevgilerimi yolluyorum sana

nzlgl dedi ki...

Sevgili lemanice

Çok teşekkür ederim. Allah sizlerede sabır versin. Yaşı çok küçükmüş çok üzüldüm.
Bendende sevgiler