04 Kasım 2008

Yazık.....

:(((

Geçen haftadan program yaptık. Bu pazar maaile 'Mustafa' filmini seyretmeye gidecektik. Ama annem mızıkçılık yaptı:))))
Gazetelerde okuduğu eleştiriler yüzünden 'ben bu filme gitmem' dedi kestirip attı.
Bizde eleştirileri okumuştuk. Ama eşimle konuşup filmi birebir izleyip ondan sonra değerlendirmemiz gerektiğini düşünüp çocuklarıda alarak filme gittik.

Film hakkında yazı yazmayacağım. Zaten blog yeni açıldı. Sorun çıkarmak istemem:)))
Annemiz babamız bizi, bizde çocuklarımızı gerektiği şekilde yetiştirdiğimiz için
negatif olarak etkilenmemiz mümkün değildi. Ama bizim gibi yetiştirilmeyenler için yüreğim cız ediyor.
Bu kadar emek , bu kadar savaş , bu kadar mücadele........

Yazık çok yazık!

sevgilerimle



9 yorum:

armina dedi ki...

Canım inşallah elma tatlımı beğenirsin. Filme biz de gidecektik ama eleştiriler yüzünden biz de vazgeçmiştik.

SEVİL dedi ki...

ABLACIM SENİ ÇOK AKSATTIM BİLİYORUM AMA NE YAPAYIM YETİŞEMEZ OLDUM BU GUNŞLERDE
NASILSIN BENDE İSTEDİM MUSTAFA YA GİTMEK AMA DUYDUKLARIM KARSISINDA COK ÜZÜLDÜM VE GİTMEDİM
SENİ ÇOK ÖPTÜM ABLACIM

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
bende bu konu hakkında yazıp yazmamaya bir türlü karar veremedim. Ama kalbim çok acıdı.Dediğin gibi kimse bizi bu yoldan çeviremez.Biraz tarih bilgisi olan, biraz Atatürk'ü seven biri filmdeki olumsuzlukları rahatlıkla görebilir.Can DÜNDAR gibi bir markanın bunu yapmış olması içimi acıttı.İnsani yönünü işlemek hep eleştirmek değil.Bunu bilmemesi ve ısrarla ona Mustafa demesini anlayamadım.Dünyaya kaç ATATÜRK gelebilir ki.
Sevgiyle kal.

Nur Kılıç dedi ki...

Bende cok çok çok merak ediyorum en kısa zamanda gitmeliyim...

nzlgl dedi ki...

---sevgili armina
yarın sabah hemen sayfana gelip düşüncelerimi yazacağım canım
sevgilerimle


---Canım sevilim
Aramızda böyle şeyler sorun bile olmaz hiç üzülme allah sana kolaylıklar versin güzelim
öptüm


---Sevgili bulbulunyeri
o kadar güzel dile getirmişsiniz ki
sevgilerimle



---Nurum benim
Filmi gördükten sonra düşüncelerini öğrenmek isterim
sevgilerimle öptüm canım

Huriye dedi ki...

Canim ablam benim...seni çok özledim...insallah iyisindir..."Mustafa" filmine gelince daha avrupa'da yayina girmedi...ama gazeteler de okudugum kadariyla çok elestiri aldi film,simdi biraz düsünüyorum gitsem mi gitmesem mi...ama okudugum kadariyla içim ciz etti...hele de Can Dündar'i çok begenirdim...nasil bÿle birsey yapar diye üzüldüm ama izlemeden de pek yorum yapmak ta istemiyorum...ATATÜRK TEK TIR ve onu iyi bilen,iyi okuyan biri olmama ragmen,bu filmi izlesem bile KOSKOCA ATAMA ATAMIZA karsi fikrim hiç bir zaman için degismez...o TEK'TIR TEK...öptüm canim ablam...

nzlgl dedi ki...

Canım huriyem

Çok şükür iyiyim ben de seni özledim canım
Söylediklerine katılıyor seni çok öpüyorum
sevgilerimle

HÜLYA dedi ki...

gerçekten de yazık çook yazıık. Bende filme gitmedim şuan gitsemmi gitmesemmi ikilemindeyim. Ne olursa olsun bu vatan uğruna yapıılan mücadele dökülen onca kan hiçbiri yok sayılamaz sayanlar yok sayılır.

Dünya bile atatürke saygı duyarken bu saygısızlığa anlam vermek güç..

neyse canım çok uzatmııım konu farklı yerlere gitmesin. Sözün özü şu kim ne derse desin ATATÜRK'ün tırnağı bile olamazlar...

sevgiler canım...

nzlgl dedi ki...

Öncelikle sayfama hoşgeldiniz sevgili Hülya

Aynı fikirde olmamız beni mutlu etti
sevgilerimle