22 Kasım 2008

Osmanlı Cumhuriyeti


Dün akşam eşim, oğlum ve ben sinamaya gitmek istedik. Hangisine gideceğimizi düşünürken Osmanlı Cumhuriyet' inde karar kıldık.

Ata Demirer'in baş rolünü oynadığı filmde gülmekten öleceğimizi zannediyorduk ki fena halde yanıldık. Hatta film adeta günümüzü anlatıyordu. En sonunda Atatürk'ün sesinde 'Ne Mutlu Türküm Diyene' sözünü duyunca ben ağladım bile......


Bu kadar eleştiriden sonra ısrarla giderek bir milyonu aşmasını sağladığımız insanların ceplerini doldurmaya yardım ettiğimiz Mustafa filminden sonra bu filme gidilmeli diyorum.


En azından görülmeli, fikir edinilmeli, yada sırf filmden çıktıktan sonra konuşulacak bir çok şey olduğu için gidilmeli.En azından Mustafa dan çıktıktan sonraki gibi sinir küpü olmuyorsunuz :(

Hatta Ata Demirer'in bazı sözlerinde 'ohh işte günümüzde de böyle söylenmeli' bile diyorsunuz.


Filmi gören arkadaşlarla daha sonra düşüncelerimizi paylaşmak umuduyla, iyi haftasonları diliyorum.


sevgilerimle



6 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ben de merak ediyordum ama Mustafa 'da ki gibi olmasın diye bekliyordum. Teşekkürler. Beğenilerini bizimle paylaştığın için.
Sevgiyle kal.

birdutmasali dedi ki...

İNŞALLAH FIRSATIMIZ OLUR...
VE PAYLAŞIRIZ.
SEVGİLER CNM

Huriye dedi ki...

Ablacim daha avrupa'da çikmadi,ama çiktigi an bu ayin sonuna dogru olmasi lazim,gidip izlicem...bakalim nasil sen pek begenmemisin,ben'de izleyip sonra fikrimi sana aktaririm...kendine iyi bak ablam...

neseersoy dedi ki...

Bende en kısa zamanda görmek istiyorum , o zaman fikirlerimi paylaşırım.
sevgilerimle

Flame dedi ki...

Nazlı Abla; ne güzel çocuklarla sinemaya rahatça gitmek :(
Kıskandım seni, Aplper hadi büyüüüüü, yada büyümeee :)

Ben Issız Adam'ı göremedim henüz. Eskiden tüm filmleri izlerdik ama şimdi Çizgi filmlerle yetiniyorum.

nzlgl dedi ki...

---Sevgili bulbulunyeri
Kesinlikle Mustafa'daki gibi olmayacağına emin olabilirsiniz.:))
sevgilerimle


---Umarım olur ve paylaşabiliriz sevgili nunucuğum


---Huriyem canım benim

Ben filmi beğendim canım yanlış anlaşılmasın yalnızca fikir alış-verişinde bulunmak istedim
öptüm sevgiler


---Çok sevinirim sevgili neşeersoy
görüşmek üzere
sevgiler


---Canım Flameciğim

Bizde bir yaş arayla iki tane olduğu için çoook uzun bir süre (aslında şimdi baktığımda çok kısaymış) bekledik.
Zaman çabuk geçiyor. Ben bütün çizgi filmlere çocukları götürmüştüm. Laf aramızda onlardan çok kendim için gitmiştim. Hatta bir tanesine annemle gitmiş ve mest olmuştuk.
Şimdi vizyona çıkacak bir çizgi film var onu bekliyorum:)))))
sevgilerimle öptüm canım