21 Kasım 2008

Cbox

CBOX EKLENDİ HABERİNİZ OLSUUUUUN.........:))))))))))


Cbox kutum hizmete girmiştir. Canım Sevilim hemen yapıverdi. Ayrıca günlerdir kurtulamadığım mumlardan beni kurtarıp bu güzel balıklarıda sayfama bırakıverdi. Ne şirinler değil mi?

Çarşamba günü sıkıntılı geçmişti. Akşam üzeri sayfama beş dakikalığına bakayım derken sevilim yorum yazmış 'abla cbox koysan sayfana ne iyi olur ' diye bende nasıl yapacağımı bilemediğimi söyledim. 3 dakika sonra sayfamda cbox kutusu vardı:))))

Asıl önemlisi ve beni çok mutlu eden şey bazı ayarlar için Sevil'le telefonda görüşmemiz oldu. Telefon açıldı ve biz sanki sabah ayrılmışız gibi konuşmaya başladık. Hani yorum bırakıyoruz, yazışıyoruz tamamda ilk defa birbirimizin sesini duyacaktık:))

O ilk andaki tereddütü bile yaşamadık. Sevil cana yakın konuşması ile sıkıntılarımı bir anda aldı götürdü.

Dün hiç açamadım bilgisayarımı. Oğlum evde ve ansızın misafirlerim geldi. Ama benim aklım cbox da. Kim ne yazmış diye.

Sevgili arkadaşlarım; bu günlerde hergün uğrayamıyorum sayfama ama siz yinede cbox kullanın:))))

Sevilim teşekkürler herşey için

sevgilerimle...................

10 yorum:

birdutmasali dedi ki...

hayırlı olsun canım..
çok şeker gerçekten :))

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
blog dostluklarının ulaştığı safhalar işte buralarda.Artık herkes birbirine daha yakın ve yardımcı. Zaten Sevil için blogların gülen yüzü diyorum. Allah neşesini daim etsin.
Sık sık mesajlaşmak dileğiyle,
Sevgiyle kal.

akasyakokusu dedi ki...

canım ne güzel işte..bence burada herkes öyle.hepimiz birimiz birimiz hepimiz için.
Sevil'e tşkler.
güle güle kullan cboxunu..

Nur Kılıç dedi ki...

Canım ablacım hayırlı olsun mesaj kutucugun...
Sevilim öyledir bitanedir gercekten birde yakından tanısan sanki yıllardır tanıyomuşsun gibi yakınlık ilgi alaka gösterir şen kahkahalarıyla ortamı neşelendirir gercekten onu cok cok sevdim...
Öptüm ablacım seni birsürü işim var ben onlara girişeyim sevgiler...

nzlgl dedi ki...

----Nunucuğum
teşekkürler
sevgiler


---Teşekkürler bulbulunyeri
Sevil için söylediklerinize tamamen katılıyorum
görüşmek dileğiyle
sevgiler


---Canım akasya kokusu

teşekkür ederim sizler olmazsanız kutular neye yarar:))))
görüşmek üzere


---Canım nurum

hepiniz öylesiniz karşılıklı görüşmek en büyük dileğim umarım birgün olur
işlerinde kolaylıklar öptüm canım
sevgiler

armina dedi ki...

Mesaj kutun hayırlı olsun Nazlı abla.

Huriye dedi ki...

canim ablam bende hastaydm kusura bakma hemencecik donemedim sana,nasil oldun ablam nolur kendine iyi bak,seni çok seviyorum...cbox kutun hayirli olsun ablam simdi oraya da bir mesaj atayim:))boyle yardimlasma olunca çok seviniyorum çok guzel oluyor,sevilin de ellerine saglik...kendine iyi bak ablacim,opuyorum seni kocaman...

nzlgl dedi ki...

---Arminacağım çok teşekkür ederim
sevgilerimle



----Huriyeciğim
geçmiş olsun canım kendine iyi bak lütfen
biz iyiyiz hayat devam ediyor bende seni çok seviyorum canım
sevil böyle bir güzellik yaptı sağolsun sende kendine iyi bak canım
iyi hafta sonları
öptüm

armina dedi ki...

Mutlu hafta sonları dilerim ablacığım.

nzlgl dedi ki...

Teşekkürler arminacığım öptüm canım benim
sevgiler