28 Ekim 2008

Cumhuriyet Bayramı

Ulu önder Atatürk:
Açtığın yolda, gösterdiğin ülküde
Hiç durmadan yüreyeceğimize ant içeriz.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !

29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN !

Sevgili blog arkadaşlarım

Çok sevinçliyim. Blogumuza kavuştuk. Emeği geçen herkese teşekkürler. İnanın blog kapandığından beri hayatımda birşeylerin eksikliğini duydum. O şeyler sizlerdiniz , sizlerle vakit geçirmemdi. Sevgili blog arkadaşlarımdan başka yere taşınmayı önerenler ve bu konuda yardımcı olacığını söyleyenler oldu. Sağolsunlar ama hiç bir zaman bunu düşünmedim nedense. Tamam dedim buraya kadarmış ama kalbimin taaa uç köşelerinde bir umut vardı. O umutla hergün sayfamı tıkladım taaki bu güne kadar işe bakın ki bu gün bilgisayarımı açtığımda sayfama tıklamak içimden gelmedi. Postalarıma bakarken Sevgili nunu nun müjdesiyle karşılaştım. Onada teşekkürler...

Ve hoooop işte yine yeni yeniden buradayız. Kaldığımız yerden devam. Esraya yaptığım kurabiye tarifleri birinci sırada ama bu gün siz arkadaşlarımın sayfasını doya doya gezip yorum bırakacağım. Herkesi kucak dolusu sevgilerimi gönderiyor sizleri çok öpüyorum.

sönmez mutfak nzl

15 yorum:

birdutmasali dedi ki...

çok güzel olmuş sayfan !! nazlıgül

DEDİĞİM GİBİ ATATÜRKÜN KIZLARI CUMHURİYET KADINLARIYIZ BİZ.

sevgiler....güzellikler....

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
yeniden Merhaba. Blogların kapanmasını bir tek faydası oldu. Birbirimizi ne çok sevdiğimizi gördük.
Sevgiyle kal.

armina dedi ki...

Teşekkür ederim seninde cumhuriyet bayramın kutlu olsun. Blogumuzun açılmasına çok sevindim, geçmiş olsun hepimize.

nzlgl dedi ki...

---Teşekkürler sevgili nunu
Aynen dediğiz gibiyiz
ne mutlu bize
sevgiler



---Sevgili bulbulunyeri
Çok haklısınız çok öptüm canım


---Sevgili armina
Şükürler olsun buradayız hepbirlikte yine
teşekkürle

Flame dedi ki...

Çok şükür ki bizi susturamayacaklarını anladılar. Hep birlikte başardık. Yaşasınnn

Nur Kılıç dedi ki...

Ayh ayh ayh amaaan oynamak istiyorum sabaha kadar yuppi ollleeey yabadaba-duuuuuuuu....

Şimdi inan tam tesadüf eseri başka yere tıklarken bloga tıklamışım bi baktım kontrol panelimdeyim yorumlar karşımda vay bea şaşırdım uçtum cok mutlu oldum inanamadım yorumunu okuyunca inandım cidden.

Herkese yeniden kavuştuguma sevindim Nazlı abla özlemişim sayfanı ve seni çok öpücükler sevgiler birdaha ayrılmayalım mümkünse :)

nzlgl dedi ki...

---Sevgili flame

Teşekkürler canım
sevgiler


---İlahi nur çok güldüm yazdıklarına canım allah hep güldürsün:))seni
Çok teşekkür ederim nurum bende seni özledim. Umarım ayrılmayız birdaha:(
sevgilerimle bende seni öptüm canım

ahsapboyaci dedi ki...

canım benim nasılsın arkadaşım seninde bayramın kutlu olsun hayatım canım bak benim diğer yani asıl sayfam ahsapboyaci.blogcu.com benim için orayıda ziyaret edermisin hem orda çok daha güzel emeklerim var öpüyorum canımcım sevgilerimle

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun. Sevgiyle kal.

nzlgl dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili bulbulunyeri
öptüm

akasyakokusu dedi ki...

BÜYÜK BAYRAMIMIZ HEPİMİZE KUTLU VEDE MUTLU OLSUN..
SEVGİYLE HUZURLA MUTLULUKLA ALBAYRAĞIMIZLA NİCE 29 EKİM'LERE...

nzlgl dedi ki...

Amin sevgili akasyakokusu
hepberaber inşallah
sevgilerimle

gonuldeneledokulenler dedi ki...

kocamann bir günaydın ve şükür kavuşturana diyerek gününün bayram tadında geçmesini diliyorum veee
aşağıdaki güzellikleri tatmaya inişyorum :)
sevgiler

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ABLACIM ŞÜKÜR KAVUŞTURANA VALLAHİ ÇOK ÖZLEMİŞİM YA BLOGLARI DOLAŞMAYI SENİ ARKADAŞLARIMI OH OH ÇOK ŞÜKÜR GELDİ BLOGLAR YENİDEN BİLİYORSUNDUR AMA BEN GENE SÖYLEYEYİM YENİ BİR SİTE ACTIM ORAYADA BEKLERİM SENİ http://www.birdemliksohbet.com/ BAKALIM BEGENECEKMİSİN DAHA COK YENİ AMA OLSUN ZAMANLA HARİKALAR YARATACAGIM SENİN VE ARKADAŞLARIM SAYESİNDE ABLACIM HAYIRLI GUNLER DİLİYORUM 8 KASIMDAKİ BULUŞMAYA COK AZ KALDI GELECEKSİN DEMİ BAL ABLAM ÖPTÜM SENİİİ

nzlgl dedi ki...

---Sevgili gönüldeneledökülenler
Allah bir daha böyle ayrılık yaşatmasın
sevgilerimle

----Sevilim
Yeni siten hayırlı olsun en kısa zamanda ziyaret edeceğim
Sen buradada harikalar yaratıyorsun canım muhakkak o sitende de öyle olacaktır çok öptüm sevgilerimle