11 Ekim 2008

Gülce Tatlısı (Sevgili Gönül'ün Tarifiyle)

Sevgili Gönül den tarifini aldığım ve yaptığım zaman hemen tükenen nefis



Malzemeler:

1 kakaolu pasta tabanı (Tek katını kullanacaksınız, isterseniz sade de olabilir)
2 çay bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı şeker ( ben ½ bardak koydum)
1 çay bardağı dövülmüş ceviz (ben koymadım)
1 çay bardağı file badem
1 çay bardağı dövülmüş fındık
1 çay bardağı toz halinde şamfıstığı
1 yumurta akı
2 yemek kaşığı süt
1 çay bardağı sıvıyağ

Ben fırından çıkınca üzerine bol tarçın serptim

Yapılışı:

Bütün malzeme karıştırılıp pasta tabanının üzerine yayılır. 180 derecede ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar beklenir.

Harika bir tarif teşekkürler sevgili gönül:)

9 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Çok güzel bir pasta.Pasta krizinde çok ideal olur.
Sevgiyle kal.

birdutmasali dedi ki...

çok ilginç bir tarifmiş NZLGL.
nasıl bir lezzet acaba ??
eline sağlık

Nur Kılıç dedi ki...

ooo Fındıklı fıstıklı bademli içi dolu dolu bu tatlı hemen tükenmezde nolur Nazlı ablacıgım :))
Ellerinize saglık...

nzlgl dedi ki...

ideal ve fazla KALORİLİ :))) ama nefis sevgili bulbulunyeri
kalorileri unutum afiyetle yemeli
teşekkürler



Sevgili nunu

bence denemelisiniz memnun kalacaksınız:))

sevgiler



Sevgili nurum

doğru söylüyorsun canım bir dilimle yetinmiyor insan (ama ben rejimde olduğum için bir lokma yiyebiliyorum)
teşekkürler
sevgiler

gonuldeneledokulenler dedi ki...

değişik bir tatlı tarifi.bukadar güzel malzemelerle eminim lezzet te süperdir.
sevgiler arkadaşıma

Huriye dedi ki...

Ablacim ellerine saglik,bende gonulun sayfasinda gormustum ama simdi sende yapinca insanin hemen mutfaga kosasi geliyor,harika oldugundan eminim...optm

nzlgl dedi ki...

Sevgili gönüldeneledökülenler

Lezzet süper kalori ise daha da süpeeer ama tadı da harika

Sevgiler iyi haftalar



Sevgili huriyeceğim

teşekkürler mutlaka denemelisin

öptüm canım
iyi haftalar

birdutmasali dedi ki...

Canım iyi haftalar ,
gününüz güzel olsun..
sevgiler.

nzlgl dedi ki...

Teşekkürler sevgili nunu

sevgiler