10 Ekim 2008

Teşekkür....


Sevgili Flame


Size çok teşekkür etmek istiyorum.

Beni seçip sobelediğiniz için . Ama asıl teşekkürüm sorularımı aynı gün yanıtlama nezaketini gösterdiğiniz için. Bunu burada yazmamın sebebi biribirlerini hiç tanımayan insaların yinede yardım etme çabası içinde olması. Yardım isteğine canı gönülden yanıt vermesidir.

Zamanım kısıtlı olduğu için yalnızca bu resmi yapıştırabildim.

Yinede sevgili flameye cevap vermiş olduğum için mutluyum:))Gerçi isteğim bu yazının altında resmin çıkmasıydı ama onu başka bir güne bırakacağım:)))))
Sevgiyle kalın
Not:
Benim testin sonuçlarını böyle.Bu testi kendinizde denemek için annelerlehayatadair.blogspot.com adresine girebilirsiniz.

2 yorum:

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım, teşekkür ederim. Ne güzel şeyler yazmışsın. Elimden geldiği bir şey olursa severek yanıtlarım. Fotoğrafın üzerine eklemek istediğin yazı için resmi biraz aşağı kaydırıp öyle yaz. Bu güzel yazı için Tekrar teşekkür ederim. Öpüyorum, sevgiler

nzlgl dedi ki...

Canım

O an içimden ne geliyorsa, ne hissediyorsam onları yazdım. Ben sana tekrar teşekkür etmek isterim
sevgilerimle
çok öptüm canım