13 Ekim 2008

Teşekkür :)


Sabah teşekkür etmek isterken konu nerelere geldi uzandı bende anlayamadım.


İçinden gelenler yazı olup sayfamda yerlerini aldı birdenbire. Ama her işte bir hayır vardır hesabı birçok kardeşim, ablam, arkadaşım ve sevenlerimin olduğunu öğrendim:))


Şu anda kendimi harika hissediyorum. Bu mutluluğuma sizlerden gelen yazılar sebep oldu. Bu vesile ile arkadaşlığımı, kardeşliğimi ve ablalığımı kabul eden sizlere teker teker teşekkür ediyor ve yanaklarınızdan öpüyorum...........


Sevgilerimle,


4 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

GÜZEL GÜNLER SENLE OLSUN BAL ABLAM

nzlgl dedi ki...

Hep beraber sevilim çok öptüm canım benim

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
blogculuğun güzelliği bu galiba. Hayatta elbette mutsuzluklarda olacak ama asla yalnız değiliz. Hepimiz birbirimizin sorunlarıyla kendi sorunlarımız gibi ilgileniyoruz. Bu da bizleri birbirimize daha yaklaştırıyor. Senin gibi kardeşimiz olduğu için biz mutlu olduk. Seni de bugün gülümsetebildiysek ne mutlu bizlere.
Sevgiyle kal.

nzlgl dedi ki...

Teşekkürler sevgili bulbulunyeri
sevgiler