21 Ekim 2008

Esramın Sıcacık Evi ve Şahane Kahvaltı Sofrası

Bugün Canım Esracığımın evine dayetliydik. Düğününden sonra her ne kadar telefonlada görüşsek yinede çok özlemiştim. Esram tatlıyı sevdiği için ona tatlı yapmaya karar verdim. O sırada bu kurabiye gözüme çarptı.
Canım Esracığım çok beğendi ve hemen sofraya getirdi. Bende resimledim. Gözleriniz kuş sütünü arıyor değilmi vallahi birtek o eksikti .....Rejimdeyim ya süt gaz yapar belki diye onu getirmemiş Esra.)))

Annem kalb ve şeker hastalığını ben ise rejimi unutum Esin ablamın nefis gözlemeleri eşliğinde geçmişe dönüp neleri , kimleri ama en çok Ülkü ablamı anarak olağan üstü güzel saatler geçirdik.
Karnımız bu güzel yiyeceklerle , kalbimiz ise sevgiyle doldu. Annem ve ben çok mutlu olarak evimize döndük. Allah tüm güzellikleri Esrama ve Esin ablama versin.
Esracığım sevginle ışıl ışıl olan evinde , sana hayatın boyunca mutluluklar diliyorum. Herşey gönlünce ve istediğin gibi olsun canım...

16 yorum:

birdutmasali dedi ki...

Güzel bir güm olmuş sevgili NZLGL.
TAZE ELEDENNN YANİİ :))))
ALLAH NİCE GÜZEL YILLARLA YAŞLANMAK NASİP ETSİN GENÇ KARDEŞLERİMİE.
ÇOK SEVGİLER CNM.

Nur Kılıç dedi ki...

Ayyy çok güzel bi masa maşallahı var yeni gelininizin...
Ellerine saglık olsun inşallah sevgiler ablacıgım...

gonuldeneledokulenler dedi ki...

blogcudaki sayfamda canım söylemeyi unutmuşum.

Adsız dedi ki...

Nazli Abla'cimin evine gittigi sansli insan benim:o))

Nazli Abla'cim,
Tekrar tekrar sana, biricik Guzin Teyzecigime geldiginiz icin binlerce tesekkur ediyorum,

Iyiki varsin, Iyiki varsiniz,

Ulku Teyzem'in herkese uguru gecmis basta BIZ, cunku SIZi onun sayesinde tanimisiz...
seni cok seviyorum.
Dualarimdasiniz.
Esra

n@zo dedi ki...

Herşey çook güzel görünüyor ama en çok da bizim göremediğimiz sohbet kısmı güzeldi değil mi ablacığım? :)

nzlgl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim sevgili nunu güzel dilekleriniz için ve kocaman Amin diyorum
sevgilerimle


---Nurum
teşekkür ederim gerçekten herşey çok güzeldi öptüm canım
sevgiler


---Sen üzülme sevgili gönüldeneledökülenler
arkadaşlığımız her zaman geçerli teşekkür ederim
sevgilerimle


---Canım Esram
Çok tatlısın
Duygularımız ve sevgimiz karşılıklı Ülkü ablama sevgimiz ortak:)) daha ne isterim şükürler olsun allaha
öptüm
sevgiyle kal canım


---Canım nazom
o kısım süpeeerdi:)))))
öptüm sevgilerimle


---

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

canım ablam günaydın gerci nerdeyse öglen oldu ama anca fırsatım oldu balım hakikatten enfes bir masa olmuş hele senin kurabiyelerinde cok sık tarif istiyorum ona göre
rejim arda kaçıyor canım aman kaçmasa ne ki vremiyorum dondu benim kilolar

Huriye dedi ki...

Cok güzel bir masa olmus,hazirlamalar harika...hele de o kurabiyelere bittim...hersey muhtesem gorunuyor...çok keyifli bir gun geçirmisiniz,insallah hep boyle olur....yapanin ellerine saglik,yiyenlerede afiyet olsun...eee bende bir kurbis kapiyorum:))öptüm ablacim,sicacik sevgiler...

nzlgl dedi ki...

---Sevilim
pes etmek yok. Kilolar bizi yıldırmak için bir süreliğine duruyorlar aman sakın bu tuzağa düşme
Vallahi vaktim pek olmuyor sayfama şöyle bir uğruyorum bu haftam çok dolu geçiyor ama söz bu kurabiyelerin tarifini vereceğim önce
öptüm kendine iyi bak canım


---Huriyem
güzel sözlerin için teşekkürler bende seni çok öptüm canım

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

MERHABALAR CANIM ;
ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

akasyakokusu dedi ki...

Canım Nazlıgül gerçekten kuş sütü eksik bir sofra olmuş.
Esra'nın ellerine sağlık ehhh sende kurabiyenin tarifini yayınlarsın bir ara..
Bende bir tarif var yarım kalan saadet kurabiyesi diye şekli ona benziyor gibi..
Allah c.c. Esra ve Esin'e sana sağlık sıhhat versin..Özür ben bilemedim onları kardeşinmi kimdi:))
Ayrıca çorbaya gelince bizim evdede mercimek baştacıdır..Bazen çocuklar sarı yani salçasız ister..Bende ne zaman mercimek yapsam hazır tavuk suyu bulundururum..Hani bekleyince katılaşıyorya suluca içmesi pek leziz oluyor..Azda acı ve limon ayyyhhh :)) dur kız bir yerim şişecek bendemi aşericem şimdi :)))
öptüm canım by..

armina dedi ki...

Esranın ellerine sağlık çok güzel bir sofra hazırlamış. Kalpli kurabiye harika görünüyor, ellerine sağlık.

Flame dedi ki...

Sofrayı büyütüp büyütüp baktım. Esranın peynir bıçağına ve servis tabağına bayıldım. Herşey çok güzel gözüküyor. Afiyet olsun Nazlı ablacımmm

lemanice dedi ki...

evet masa çok güzel.Ama beni asıl mutlu eden ziyaretiniz oldu yine beklerim bende gelcem yorumunuz için teşekkürler.görüşmek üzere

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ne güzel bir sofra olmuş. Arkadaşına ömür boyu mutluluklar dilerim.
Kurabiyelere bayıldım. En kısa zamanda tarifini istiyoruz.
Sevgiyle kal.

nzlgl dedi ki...

---Teşekkürler sevilim
öptüm


---Sevgili akasyakokusu

Esra kardeşim Esin abla ise Esranın annesi ve benim ablam gibidir. İyi dileklerinize çok teşekkür ediyorum Onlar ve kendim adıma
Aşerme meselesine çok güldüm allahda sizi güldürsün çok öptüm sevgilerimle


---Teşekkürler arminacağım
sevgiler


---Canım flameciğim
inanki bende bıçak ve servis tabağına hayran oldum en kısa zamanda alacağım ikisinide
sevgilerimle öptüm


---Tabii bende her fırsatta sayfanızdayım hiç merak etmeyin

sevgilerimle


---Hoşgeldiniz sevgili bulbulun yeri
özlemiştim sizi
teşekkürler
sevgiler