13 Ekim 2008

Teşekkürler

Bir teşekkürde sevgili göznuruma

Sağolsun flame gibi o da yardımlarını esirgemedi. Sorularımı cevapladı.
Tekrar teşekkürler

Sevilim sanada bu arada teşekkür etmek isterim. Bilgisayarıma virüs girdiğinde ve sayfa düzenim için yardım talebinde bulunduğun için.

Ben tek çocuğum. Babam için dünya bir tarafa ben bir tarafaydım. Annem daha otoriterdi. Babamın bana olan sevgisi bölünmesin diye asla kardeş istemedim. Taki iki sene önce annemin anjiyosuna kadar. Onu kapıda beklerken ilk defa bir kardeşim olmasını istedim. Bu duyguyu ilk defa orada hissettim.

Blog sayfamda bana "abla" diye hitap edip sorularımı canı gönülden yanıtlayan bu arkadaşlarıma bana kardeş duygusunu tattırdıkları içinde bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

Herkese gönüllerinin istediği şekilde geçirecekleri bir hafta diliyorum.
görüşmek üzere

sevgilerimle

13 yorum:

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

aaaa duymamış olayım hayatım yaaaa ne demek kardeşin yok bizler ne güne duruyoruz burada abla kardeşiz arkadaşız hepimiz....anneciğine acil şifalar diliyorum hayatım..gülce tatlısıda mükemmel olmuş ellerine sağlık bende sıksık yapıyorum hem basit hem mükemmel...sevgilerimle kocaman öpüyorum fıstığım

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım çok teşekkür ederim. Ne kadar güzel şeyler yazmışsın. Sanal bir ortamda olsakta dostlukların ve değerlerin gerçek olduğunu düşünüyorum. Her zaman herşekilde elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya, paylaşmaya, dertleşmeye açığım.

Öpüyorum, sevgiler...

n@zo dedi ki...

Benim de ablam yok :) O yüzden Nazlı Ablacığım demek çok hoşuma gidiyor. İyi bir hafta diliyorum ben de ve bildiğim her konuda yardımcı olmak isterim ablacım..

gonuldeneledokulenler dedi ki...

canım ne kadar içten,samimi bir yazı olmuş.
harikasın.
sevgiler benden sana haftanın başında mutluluk dilekleri bırakayım sayfana.

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
kardeşlerin kadar ablalarında var. Sakın kendini yalnız sanıp, mutsuz olma.
Sağlıklı,mutlu bir hafta dileğiyle,
sevgiyle kal.

armina dedi ki...

Merhaba canım
Keşke bir kızkardeşin olsaydı. Kızkardeşlerin yeri çok ayrı oluyor.

Nur Kılıç dedi ki...

Ayy ablacıgım rica ederim lütfen ne demek, inanın mahçup oldum şimdi teşekkür ederim.
Bir kardeş nasıl önemli bilirim bende hep bir kız kardeşim olsun istedim daha dogru kardeşimin yaşamasını ama aramızda iki yaş vardı o vefat etti hala onu özlemek boşlugunu dolduramamak çok zor ama buradaki dostluklar abla kardeş ilişkisi nasıl degerli oluyor anlıyorum hiçbir kan bagı yokken böyle yakın durabilmek gönül zenginligi genişligi gerektirir buda sizde var ve insan bunu görmeden anlayabiliyor...
Sevgilerimle.

nzlgl dedi ki...

Gönülcüğüm

Gönderdiğin kocaman öpücüğü yanaklarında hissediyorum. Sağol canım bende öperim.

sevgiler



Sevgili flame

Sıcaklığın ve kardeşliğin için teşekkürler....

sevgiler


Nazocum

Canım işte ablan burda Bana nazlı abla diye hitap eden ilk sendin devam canım devam:)))))

Sevgilerimle



Sevgili gönüldeneledökülenler

Bıraktığın sevgileri alıyor ve hepinize dağıtıyorum
çok çok teşekkürler

sevgilerimle



Beni kardeşliğe kabul etmeniz benim için ne büyük bir mutluluk sevgili bulbulunyeri çok teşekkür ederim kardeşliğinize layık olmaya çalışacağım
sevgilerimle


Sevgili armina

Kızkardeşlerine ve sana ömür boyu mutluluklar diliyorum
sevgiyle kalın

nzlgl dedi ki...

Nurum benim

öncelikle kardeşine allahtan rahmet diliyorum
Ve yine diliyorum ki allah o gönül zenginliğini herkese versin Güzel sözlerin için teşekkür ederim canım sağlıcakla kal

sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

Bir söz vardır :''
tanrı bana zorluklar yolladı,
ne kadar güçlü olduğumu
göreyim diye '' der.
bende size hayatınız boyunca sağlık- sıhhat ve sevgi dolu azimli yıllar diliyorum.
sevgiler NZLGL cüğüm.

nzlgl dedi ki...

Sevgili nunu

Dileklerinize çok teşekkür ediyor ve AMİN diyorum. sağolun varolun
Sevgilerimle

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ABLAMSIN TABİ NEDEMEK CANIMSIN YA GERCEKTEN ABLACIM BEN FIRSAT BULAMADIGIM İÇİN VBAZI SORULARINA CVP VEREMEDİM AMA BİR SEY DİYEYİM SANA GERCEKTEN BEN BU NET ORTAMINDA COK FAZLA İNSANLA TANIŞTIM VE ABLAM DİYORSAN GERCEKTEN SENİ ABLAM GİBİ HİSSETTİĞİM İÇİNDİR BAK SAYFANA GELMEDEN YAPAMADIM DEDİM SABAH BANA ABLAM GÜNAYDIN DEMİŞ AMA BEN AKŞAM OLDU HALA ONA İYİ HAFTALAR DİLEYEMEDİM DEDİM GELDİM SAYFANA BİRDE BAKTIM ABLAM YİNE BANA TŞK ETMİŞ AMA BEN BİR SEY YAPAMADIM Kİ ABLAMA NAZLI ABLAM ALLAHA EMANET OL İNŞ. EN KISA ZAMANDA BİR İST. TOPLANTISI YAPICAM O ZAMAN SENİ ARAMIZDA GÖRMEK İSTİYORUM
AYRICA ABLAM BENDE KIZIMA BİR KARDEŞ DÜŞÜNMÜYORUM TABİ ŞUAN İÇİN İLERDE NE OLUR BİLMİYORUM AMA SUAN İÇİN DÜŞÜNMÜYORUM ACABA HATAMI EDİYORUM ....

nzlgl dedi ki...

Senin bu içtenliğini dolayısıylada seni çok seviyorum sevilim.
Sen bana yazdıklarınla çok şeyler veriyorsun sevil. Sende allaha emanet ol canım.
Allah rahmet eylesin bir komşu teyzem vardı Fahriye hanım teyzem "çocuğun buçuğu olmayacağı için iki tane olmalı" derdi. Ama bu zamanda çocuk çok zor. Daha doğrusu yaşam şartları zor. Bunun kararını siz vereceksiniz. Herşeyden önce allah hayırlısını nasip etsin canım. Herşey gönlünüzce olsun çok öptüm sevilim