20 Eylül 2008

Sevilim tarafından sobelendim:)

Sevilim sobelemiş bu sefer beni :)))) Onu kırmak hiç olmaz Haydi buyrun soru-cevaplara......

1- İsminiz
NZLGL
2-Nerelisiniz
İSTANBUL
3-Yaşadığınız il
İSTANBUL
4-Meslek
EV HANIMI-ÖĞRENCİ
5-Hobileriniz
KİTAP OKUMAK, MUTFAKTA OLMAK VE TABİİ BLOGUMLA UĞRAŞMAK
6-Evlimisiniz?
EVET
7- Kaç çocuğunuz var?
İKİ
8- Sevdiğiniz yemek
BÜTÜN ET YEMEKLERİ
9- Sevdiğiniz tatlı
FISTIKLI ÇUKULATALI PASTA
10- Sevdiğiniz müzik tarzı
YERLİ VE YABANCI ESKİ ŞARKILAR
11- Nereleri gezmek istersiniz?
VENEDİKTE GONDOLA BİNMEK VE AFRİKADA SAFARİ YAPMAK İSTERİM


Evet ben sıramı savdım Şimdi top sizde

Sevgili ahşapboyacım, sevgili gönüldeneledökülenler ve bulbulunyeri


Teşekkürler sevilim


sevgiler

6 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ablacım günaydın ben teşekkür ederim valla çok hızlısın
ben bir yorgunum sorma anlatamam dün 15 kişiyi yemege aldım oo kimler mi onlar dersen eşimin amca ve halalrı tabi eşleri ile beraber sorma eşimin ailesi biraz< kalabalık ta :=))
bugunde var misafirim bilkirsin çalışınca misafirleri arka arkaya almak gerek ki bir haftada bitsin dedim haftaya kayınvalidemler gelecek zonguldaktan evi temizlemem gerek hafta içi o nedenle bugunde eşimin kuzenlerini ve eşlerini alıyorum yarın ise yine eşimin iş arkadaşları ve eşlerini alıcam mahvoldum :=)) ya allah dedim ve girdim işe şimdi iş yerindeyim 1 de cıkıcam (şu cumartesi çalışmasından nefret ediyorum ) neyse ablam sabah sabah cenem düştü hadi kal saglıcakla tekrar teşekkür ederim...
bu arada resimler pasta yarışmasından sonra koyucam bloguma

nzlgl dedi ki...

Sevilim ne demek sen istersinde ben yapmazmıyım

yalnız yazını okurken vallahi yoruldum allah sana kolaylıklar versin canım çalışırken zor oluyordur bu işler ama sen üstesinden gelirsin yeterki gönül yorgunluğu olmasın

sana kolay geçecek bir hafta sonu diliyorum yanaklarından öpüyorum canım

sevgilerimle

gonuldeneledokulenler dedi ki...

sevgili arkadaşım..yorumunu okudum.sobe sorularımıda...ilk fırsatta cevaplayacağım.neyseki zor değilmiş :))sevgilerimi bırakıyorum gitmeden..

gonuldeneledokulenler dedi ki...

canım sobeyi cevapladım.sevgiler bırakıyorum.

nzlgl dedi ki...

Sevgili gönüldeneledökülenler

Çok teşekkür ederim soruları cevapladığın için

sevgiler
iyi haftalar

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ABLACIM SORULARI CEVAPLADIGIN İÇİN AYRICA TŞK EDERİM SEVGİLER ABLACIM