18 Eylül 2008

Çikolatalı Meyveli Pasta

Sevgili nunu dan tarifini aldığım çikolatalı meyveli pastayı aynı gün yaptım . Nefis oldu uzun zamandır tatlı yemediğimden benim için ayrı bir zevkti. Fotoğrafını çekip sayfama koymak istiyordum. Hem nunu ya teşekkür için hemde sizlerle paylaşmak için. Ama araya giren 2 zamansız gol (fenerbahçe porto maçından söz ediyorum) aklımı aldı . Biz pastayı bir güzel afiyetle yedik çaylarımızı içtik. Fotoğraf çekmediğim sonra aklıma geldi.

Neyse ben herkese tavsiye ediyorum bu pastayı. Mutlaka denemelisiniz.
Ayrıca nunu yada tarifi için çok teşekkür ediyorum.
Nasılsa mutlaka bir daha yapacağım artık fotoğrafı o zaman çekerim:)))))


sevgilerimle

6 yorum:

gonuldeneledokulenler dedi ki...

sevgili arkadaşım afiyetler olsun. lezzet treni pastası benim ev halkınında favorisi..bizdeki adı otobüs pasta..bu ismi taktı çocuklartabi muz dilimi tekerlekler oluca trene daha çok benzemiş tabi..sevgili nunu yada yazmıştım.benim aklıma bu şekil gelmemişti açıkçası.sizlere afiyetler olsun ,keyifler daim cumanız mubarek olsunnn..sevgilerş

Nur Kılıç dedi ki...

:) canım ya güldüm valla ama afiyet olsun...
Sevgiler

ahsapboyaci dedi ki...

canım nasılsın sanaad hayırlı cumalar kız keke şeker koymazmıyım unutmuşum yazmayı:))) öptüm canım sevgiler

nzlgl dedi ki...

sevgili gönüldeneledökülenler

ismi ne olursa olsun gerçekten güzel bir pastaydı kızım tekrar istiyor onun için en yakın zamanda yapıp (bu sefer kimse yemeden)resmini çekeceğim:)))

sevgiler




Sevgili nurum

işte böyle maç olunca herşeyi unutuyorum:))))

sevgilerimle


Sevgili ahşapboyacım

anneme listede vallahi şeker yok dedim de bir türlü inandıramamıştım
gerçi şekersiz de benim işime gelmişti:)))
bu kek çok popüler oldu ikimizin sayesinde:)))

sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

AHH CANIMM YA..
AKLIM O AKŞAM HEP SİZDEYDİ
TEK TESELLİMM TATLI YEMEK- TATLI DÜŞÜNMEK :))
SVGLRR.

nzlgl dedi ki...

Sevgili nunu

Beni düşündüğünüze çok sevindim. O akşam çok üzgündük ama ağzımızın tadı yerindeydi:))) sizin harika tarifiniz sayesinde

Tekrar teşekkürler

iyi haftalar

sevgiler