26 Eylül 2008

Bayramlar = Hüzün

Sevgili blog sahibi arkadaşlarım

Bir ramazanı daha bitirmek üzereyiz. Bayram geliyor. Eskiden bayramlar güzeldi, özeldi. Ama babamı kaybettikten sonra benim için özel olan bayramların yerini hüzün aldı. Tam 23 yıldır bu hüznü yaşıyorum. Hiç azalmadan.
Bu nedenle bayram yaklaştıkça sevinemiyorum. Şimdiki bayramlar da artık tatil yapılacak sürelere döndü. Herkes biryerlere gidiyor. Bayram gidiş-gelişleri , alınan şekerler, mendil içindeki harçlıklar hepsi bir anı olarak kaldı.
Tabi yinede çok şükürler olsun ki annem,eşim ve çocuklarım yanımda. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın.

Bayram süresince belki bilgisayarımı açamayabilirim.
Sevdikleriniz ve sizi sevenlerle beraber geçireceğiniz sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir bayram diliyorum.

Sevgilerimle

nzlgl



26 yorum:

n@zo dedi ki...

Nazlı Ablacığım benim içinde çok ama çok buruk bir bayram olacak. Hatta bayramı yaşamayacağım sanırım. Ailemden ayrı olacağım ilk bayram. Çoook uzaktalar benden. Bir kaç gündür bunun burukluğu var üzerimde. Neyse sağlıklı olsunlar da geçecek nasılsa bu günler.
Size mutlu bir bayram diliyorum. Olabildiğince eski tadı yakalayabildiniz bir bayram olur umarım.

Flame dedi ki...

Eski bayramların tadı kalmasa da yine bayram sabahı bir başka oluyor. Oğlumun bayramlıkları hazırlandı, temizlik tamam, çikolatalarda...

Eski heyecanı kalmasa da evde ailelerimizle kutlayacağız.

Babanı kaybetmene çok üzüldüm. Uzun zaman geçmiş olsada acı aynı acı. Bayramda iyi dinlenmeler sana.

İyi bayramlar

bulbulun yeri dedi ki...

Güneşin güzel yüzü, yüreğine dokunsun, kabuslar senden uzakta, melekler baş ucunda dursun. Güneş öyle bir geceye doğsun ki, duaların kabul, kandilin mübarek olsun.

armina dedi ki...

Beyaz bir güvercin gönderiyorum size
Kanatlarında mutluluk,
Yüreğinde sevgi,
Tüylerinde nur var.
Sizin de kalbiniz nurla dolsun,
Kadir geceniz mübarek olsun.

(Babana Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun).

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazom

Ailenden uzakta geçireceğin bu ilk bayram ama yeni kurduğun aile için de ilk bayram onun için eşinle bunun tadını çıkarmalısın

Her gününüz bayram sevinci gibi mutlu olsun
iyi bayramlar




Sevgili flame

Babam için söylediklerinize teşekkürler

Çocuklar küçükken aynı hazırlıkları yaptığımı hatırladım.

Ailenizle geçireceğiniz mutlu bir bayram diliyorum.

Kimbilir oğlunuza ne kadar yakışacak bayramlıkları

Çikolata ve tatlılara dikkat:))))

sevgilerimle





Sevgili bülbülünyeri


Dileklerinize çok ama çok teşekkürler
aynı dileklerele kandilinizi kutlarım

sevgiler



Sevgili armina

Güzel sözlerin beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim sizinde kandiliniz kutlu olsun canım

sevgiler

Babam için söylediklerinize çok teşekkür ederim. İnşallah dediğiniz gibi mekanı cennet olur

Aokoca dedi ki...

Selamlar Nazli Ablacigim

Senin, Guzin yengenin ve tum ailenin bayrami kutlu olsun. Izzet dayiyi hep adanin yokusunu cikmasina ragmen o guzel kokusuyla eve dogru gelirken hatilriyorum. Allah rahmet eylesin. Sevgiler, Asli

ahsapboyaci dedi ki...

canım benim yinede üzülme ölüm kaçınılmaz son ailenle yani geride senin için değerli kim kaldıysa onlarla hayatın keyfini çıkar bu mübarak günde tüm dularının kabul oması dileğiyle canım çoook öptüm

Huriye dedi ki...

Ablacim çok duygulandim,aslinda çok dogru soyluyorsun bilemem ama bizim burada kimse kimseye ugramiyor malesef,ne kadar uzucu aslinda bayram diye kalkip seviniyoruz hazirlik yapiyoruz ama gelen giden yok,uç dort yildir boyle oldu artikin...

Allah babacini nurla yatirsin,insallah mekani cennet olmustur,aci hiçbir zaman dinmiyor ve unutulmuyor,annem'den bilirim babasini kaybettigi gunden beri her bayramda çok kotu olur unutulmuyor iste..Allah evlatlarina sana uzun omurler versin...

Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...opuyorum seni...sevgilerimle...

gonuldeneledokulenler dedi ki...

Ramazan'ın kalbi olan Kadir gecesine ermenin şükrünü ve şevkini idrak edebilmek duasıyla,hayır dolu geçmesini dilerim..

nazardeymesin07 dedi ki...

Ey her duada bulunana icabet eden ululuk tahtının Sultanı!
İçinde bulunduğumuz kadir gecesi hürmetine
bizleri affeyle ya Rabbi.AMİN diyor hayırlı geceler diliyorum

nzlgl dedi ki...

Canım ipek Aslım

Ne kadar güzeldi adada geçirdiğimiz bayramlar hep beraberdik
Sanki hep öyle olacakmış gibi şimdi her birimiz bir yerdeyiz keşke o günleri daha dolu dolu yaşasaydık.
Ne kadar güzel hatırlıyorsun izzet dayını çok hoşuma gitti canım benim
Aslım bizde sizin bayramınızı kutluyor hepinizi öpüyoruz.
Sevgiler



Sevgili ahşapboyacım

Sizinde tüm dualarınız kabul olması dileğiyle iyi bayramlar
bende sizi öptüm
sevgiler


Huriyeceğim

Yazdıkların beni çok duygulandırdı çok teşekkür ederim
Ne yazık ki işte eski bayramlar kalmadı Yinede yanımızdaki sevdiklerimizle bir bayram geçireceğimiz için mutlu olmalıyız
Allah sevdiklerini kaybedenlerin yardımcısı olsun anneninde canım

Bayramını kutlar yanaklarından öperim huriyeciğim
sevgiler



Sevgili gönüldeneledökülenler

Teşekkür ederim. Sizinde kadir geceniz ve bayramınız kutlu tüm dualarınız kabul olsun
sevgilerimle



Sevgili nazardeğmesin07

Ziyaretinize ve duanıza çok teşekkür ediyorum. Bende Amin diyor sağlıklı ve huzurlu geçirebileceğiniz bir bayram diliyorum
sevgiler

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
İlkbaharda, gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da size, ailenize ve tüm sevdiklerinize sağlık, mutluluk ve neşe getirmesi dileğiyle iyi bayramlar diliyorum. Sevgiyle kalın.

nzlgl dedi ki...

Çok teşekkür ederim
sevgili bulbulunyeri

sizede iyi bayramlar
sevgiler

Nur Kılıç dedi ki...

Ah Nazlı ablacıgım Allah rahmet eylesin, rabbim kabrini cennet bahçelerinden bir bahçe gibi aydınlatıp yeşertsin inşallah (AMİN)
Mekanı duragı cennet olsun babacıgınızın.

Sabah ugrayamadım başım çok telaşeliydi 6 dan beri ayaktayım bayram üzeri oldugu için zorlukla bir post anca ekledim hemen çıktım geciktim dönmekte kusura bakma olurmu canım benim sevgilerimle...

birdutmasali dedi ki...

sevgili NZLGL,
hayat her haliyle devam ediyor.
bu uzun yolculukta ne yazıkki zaman zaman sıralar bozuluyor ,bazende sıralı ayrılıklar oluyor :(((
gidenlere rahmet :( bayramlara selam olsunn.
svglrr NuNu

nzlgl dedi ki...

Sevgili nurum

Dualarınız için çok teşekkür ederim umarım öyle olur.

Hiç kusur olurmu canım bayram üstü herkes telaşta
yinede bir boşluk bulmuş geri dönmüşsün çok teşekkür ederim
Sizin iyi niyetinizden hiç şüphe etmem kuşkunuz olmasın

ailenizle beraber sağlık mutluluk ve huzur dolu bayramlar dilerim
sevgilerimle




Sevgili nunu

Tabii çok haklısınız ölüm kaçınılmaz allah yinede sıralı ölüm versin evlatlarımız korusun diyorum

İyi bayramlar sevgilerimle

gonuldeneledokulenler dedi ki...

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun

nzlgl dedi ki...

Sevgili gönüldeneledökülenler

Söyledikleriniz ne güzel hepsine katılıyorum.
Sizede hayırlı bayramlar diliyorum

sevgilerimle

armina dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

ahsapboyaci dedi ki...

canım benim hayırlı bayramlar sevdiklerinle hep beraber

kizilciksurubu dedi ki...

Amin canim, Allah kimseyi sevdiklerinden ayirmasin. Babacigina Allah'tan rahmet diliyorum. Senin de bayramin kutlu olsun, daha nice güzel bayramlar diliyorum.

cahide dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun,hayırlara vesile olsun.her şey çok güzel ellerinize sağlık...

Huriye dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM ABLAM

nzlgl dedi ki...

Arminacığım

çok teşekkür ederim canım



Sevgili ahşapboyacım

teşekkürler




Sevgili kızılcıkşurubu

bayram mesajınıza teşekkür ederim hep sevdiklerimizle olalım inşallah



Sevgili cahide

sayfama ziyaretiniz ve bayram tebriğiniz için teşekkürler



Huriyem

canım benim
Bende seni çok öptüm

sevgiler

nazardeymesin07 dedi ki...

DOST DEDIGIN YUREKTEN SEVER, SERMAYESINI DOSTLUGA SARFEDER, BOYLE GUZEL SEVGILER DUNYALARA DEGER, DEĞERLİ DOSTUMA YUREKTEN SEVGILER.

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazardeymesin07

Süpeeer
Böyle dost olan da böyle dost bulanda ne şanslı
Bu şansın hepimize gelmesi dileğiyle

teşekkür ederim

sevgilerimle