12 Eylül 2008

Virüs :(

Sevgili Arkadaşlar

Yemek blogları arasında dolaşırken ne yazık ki bilgisayarım VİRÜS kaptı. :((

Gezindiğim sayfanın takip ettikleri kişilerinden birine tıklayınca bu başıma geldi. Aslında burada açıklamam lazım bu sayfayı ama inanın korkudan tekrar arayamıyorum.
Sizlere naçizane önerim bilmediğiniz sayfalara girmeyin.
Bilgisayarıma format attırmak zorunda kaldık.Bir sürü iş çıktı başıma. Her şeyi yeniden yükledik.Allahtan eşimin bir tanıdığı bir günde halletti. Ama servise yada başka bir bilgisayarcıya götürseydik kimbilir ne kadar sürede ve ne kadar ücrete bunu yapacaklardı allah bilir.

Sizleri uyarmak istedim. Umarım benim başıma gelen kimsenin başına gelmez.

Sevgilerimle

16 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
geçmiş olsun.Hemen halledildiğine sevindim.
Sevgiyle kal.

armina dedi ki...

Selam canım, ben de bir çok siteyi geziyorum ve bizim bilgisayara da hep virüs geliyor bıktım vallahi. Bu arada pizza ve çorba nefis görünüyor. Biri iftarlık, biri sahurluk.

nzlgl dedi ki...

sevgili bülbülün yeri

ilginize teşekkürler

sevgiler

nzlgl dedi ki...

sevgili armina

lütfen sizde dikkatli olun

pizza ve çorbayı beğendiğinize sevindim teşekkürler

sevgiler

nzlgl dedi ki...

Sevgili göz nurum ve sevil

ilginize teşekkürler


sevgiler


Hamiş:

sabah çok erken sayfama girdim uyku sersemliği olsa gerek yorumlarınızı onay vereceğime onay vermemişim geride alamadım bundan dolayı sizlerden özür diliyorum.

n@zo dedi ki...

Nazlı ablacım geçmiş olsun. Bazen elimizde olmdan yönlendiriliyoruz. Neyse kısa süre çözüldüğüne sevindim. Pizzayı ben de yapabilirim burada. Teşekkürler..

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazo

ilgine çok teşekkür ederim. umarım bir daha başıma gelmez

pizza gerçekten çok kolay ve lezzetli yapınca beğeneceğini sanıyorum canım

sevgiler

birdutmasali dedi ki...

NZLGL,
canım çok üzüldümm. mail yoluyla yazarmısın bizlere kim olduğunu ??
bu arada güzel yemeklerini unutmayalım :))
ellerine sağlık..
svglrr geçmiş olsun !!

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

hayatım ya hafızanı yoklada bizde tıklamayalım ya ziyarete gelirse iadeyi ziyarete gittiğimizde çökertirse bizi ühühühühü hatırlamay çalış lütfennnn:((( çok geçmiş olsun ....öpüyorum sevgilerimle

nzlgl dedi ki...

sevgili eyvahyemekyandıocakbattı


Balık hafızam için özür dilerim, gerçekten hatırlamıyorum:((((((

ilgin için teşekkürler bende sizi öptüm

sevgilerimle

Huriye dedi ki...

Ablacim geçmis olsun,iste bende de bu olmustu tam etkinlik bittikten sonra Allahtan,gittim tamire verdim mecburen hem bir sürü tutuyor hemde öyle uzun sürüyor ki anlatamam o gün bu gündür dikkat etmeye çalisiyorum tam bir buçuk ay bekledim pc'yi alana kadar...neyse ki hal olmus ablacim kurtuldun ama aman dikkat etmek lazim iste.
Pizzan ve çorban sahane olmuslar,bu aralar iste çok yogunum kimseye ugramaya vaktim bile yok malesef ama bugün sükür rahatim bu firsat firsat derken geldim ablam,özlemistim vallahi.
Güzel bir hafta geçirmen dilegiyle kocaman öpüyorum canim benim.

neseersoy dedi ki...

Selam,
Maalesef bu tür durumlardan kaçamıyoruz bazen , en azından kısa zamanda çzöümlenmiş geçmiş olsun.
Kekikli Çubuk tarifini geçen ay sonunda yapmıştım , daha yeni yayınlıyorum ve senide haberdar edeyim dedim.
İyiki o tarifi koymuşsun , gerçekten çok güzel oldu.
Teşekkürler.
Sevgilerimle

http://neseersoy-neseersoy.blogspot.com/2008/09/kekikli-ve-anasonlu-rg.html

gonuldeneledokulenler dedi ki...

canım ya sorma..bende aynı dertten gelemedim sizlere.4 gündür servisteydi.bugün akşam ancak aldık.bende tek bende var sanıyordum.ikimizede geçmiş olsun.sevgiler arkadaşım.güzel yarınlar..

nzlgl dedi ki...

sevgili huriyeciğim

allah bir daha göstermesin kimseye
siteme ziyaretine çok sevindim ayrıca yemekleri beğendiğin için de teşkkür ederim.
Kendine iyi bak canım bende çok öptüm

sevgiler

nzlgl dedi ki...

sevgili neseersoy hanım

kekikli çubuk tarifimi beğendiğiniz ve sitenizde yayımladığınız için çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim umarım bundan sonrada beğeneceğiniz tarifler verebilirim
ziyaretiniz beni çok memnun etti
tekrak beklerim

sevgilerimle

nzlgl dedi ki...

sevgili gönüldeneledökülenler

bende neden sayfanıza giremiyorum diye düşünüyordum size de geçmiş olsun umarım bir daha başımıza gelmez
iyi temennileriniz için de teşekkür ederim

sevgilerimle