16 Eylül 2008

İç Pilav

Malzemeler:

2 su bardağı pirinç

3-4 çorba kaşığı dolmalık fıstık

2-3 çorba kaşığı kuş üzümü

1 çorba kaşığı tereyağ

3-4 çorba kaşığı sıvıyağ

2 tane soğan

tarçın, yenibahar, tuz, karabiber (miktarlarını isteğinize göre ayarlayın)

2,5 su bardağı su



Yapılışı:


Pirinçleri en an 2-3 saat sıcak suda bekletin.

Tencereye sıvıyağ ve tereyağını koyun. Fıstıkları ilave ederek bir kaç kere karıştırın. Soyup rendelediğiniz soğanları ilave edip biraz kavurun.2.5 bardak suyu ekleyip tuz koyun ve tencerenin kapağını kapatıp suyun kaynamasını bekleyin. Bu arada pirinci iyice yıkayın ve süzün.Kaynayan suya pirinçleri ilave edin. Üzerine kuş üzümlerini koyup pilavı pişirin. Pilavın üzeri göz göz olunca altını kısın ve demelenmeye bırakın. Birkaç dakika sonra baharatları ilave ederek 1-2 kere karıştırıp 10-15 dakika dinlenmeye bırakın.


Ben iç pilavı bol yeşil salata ile yemeyi çok seviyorum. Arzu ederseniz pilavın içine haşlayıp küçük doğradığınız tavukları yada elinizin altında varsa kuş başı etleride ilave edebilirsiniz.


Afiyet Olsun

22 yorum:

bulbulun yeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Yanına salatayla nasıl da güzel gider.Yoksa akşama size mi gelsem?
Sevgiyle kal.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

OF OF YEMEDE YANINDA YAT EN SEVDİĞİM SEY PİLAV AMA YEMEMEM GEREK DEMİ ABLACIM BU ARADA GELMİYORSUN ABLAM BİR HATAMI YAPTIM SANA KARSI ALLAHA EMANET OL

nazardeymesin07 dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşım ellerine sağlık sofradan şimdi kalkıp geldim ama nefis görünüyor çok severim içli pilavı afiyet olsun canım...

nzlgl dedi ki...

Sevgili bulbulunyeri

Başımın üstünde yeriniz var nazçizane soframızı sizinle paylaşmaktan mutluluk duyarım

Teşekkürler

sevgiler

nzlgl dedi ki...

Sevilim

seni çok seviyorum rica ederim hata ne demek yalnızca bu günlerde kursum açıldı oğlumun ünv işleri ben pek giremiyorum girdiğim zamanda bütün arkadaşlarımı ziyaret etmek istiyorum
canım benim görüşmek üzere

sevgilerimle

nzlgl dedi ki...

Sevgili nazardeğmesin07

Teşekkürler beğendiğiniz için çok mutlu oldum

sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

nede güzel ve zengindir şu mutfağımız ..
özel zamanların özel pilavıdır bu da.
sevmeyen olabilirmi ??? :))
elleinize sağlık.
svglrrr

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

CANIM ABLAM İİ SEVİNDİM SENİ KIRDIM SANDIM BALIM AMAN SEN İİYİ OLDA GERİSİ SORUN DEGİL ALLAHA EMANET OL

nzlgl dedi ki...

Sevgili nunu

güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim

sevgiler

nzlgl dedi ki...

Sevilim

ilgine çok teşekkür ederim sende allaha emanet ol canım benim


sevgiler

gonuldeneledokulenler dedi ki...

canım yaaa.kıyamam ben sana..sen gel ben börekler açarım..neyli istersen..ama bak gelirken şu yukarıdaki pilavdan getirmeyi unutma emi?ayy ne yüzsüzüm dimi..sevgiler canım.hayırlı sahurlar olsunn

Nur Kılıç dedi ki...

Oh Oh mis gibi enfes görünüyor Nazlı hanımcıım ellerinize saglık sevgilerimle...

nzlgl dedi ki...

Sevgili gönüldeneledökülenler

O güzel böreklerin yanında pilavın lafımı olur :))

çok naziksiniz teşekkür ederim canım

sevgiler

nzlgl dedi ki...

Sevgili göznurum

çok teşekkür ederim sağolun

sevgilerimle

modacı dedi ki...

ABLACIM GÜNAYDIN GÜZEL GÜNLER SENLE OLSUN

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ablacım günaydın hayırlı gunler bu hafta çok yoruldum ve yogun 3 gün beni bekliyor yine cuma cts ve pazar misafirim var allah utandırmasın inş. bakalım iftar yemeklerini bir atlatayım

nzlgl dedi ki...

Sevilim

allah yardımcın olsun merak etme sen herşeyin üstesinden yüzünün akıyla gelirsin ben eminim

kolaylıklar diliyorum canım

sevgilerimle

nzlgl dedi ki...

Sevgili modacı

ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim

sevgilerimle

elbistanlı dedi ki...

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin günün gönlün aydın olsun canım..pilav nefiss görünüyor ellerine sağlık..günün gecen bereketli geçsin sevgiler..

nzlgl dedi ki...

Sevgili elbistanlı

güzel sözleriniz için teşekkür ederim ziyaretinize sevindim yine beklerim

sevgiler

Aokoca dedi ki...

Nazli Ablacigim
Sayfanin adresini gonderdigine cok sevindim. Cok guzel olmus. Hemen favoritelerimin arasina koydum. Artik takipteyim. Cok selamlar, Asli

nzlgl dedi ki...

İpek Aslım

sayfamı eklediğine çok sevindim canım umarım yararı olur sana

sevgilerimle

ekimi öptüm