13 Ağustos 2008

Soslu Patates Salatası


Artık patates püreli salatalardan sıkıldım. Bu tarifi bir yemek dergisinde görmüştüm. Ama orada marketlerde satılan küçük patatesler kullanılıyordu. Ben taze patates kullandım. Harika oldu.


Malzemeler:

4-5 tane orta boy patates
½ çay bardağı elma sirkesi
½ çay bardağı zeytinyağ
1 tatlı kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı sumak
1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber
istenirse:))) tuz

Yapılışı :

Patatesleri haşlayıp kabuklarını soyun ve soğuması için kenara alın. Sirke, zeytinyağı ve baharatları iyice karıştırın. Soğuyan patatesleri isteğiniz ölçüde küp şeklinde doğrayın. Üzerine sosu ilave edip biraz beklettikten sonra servis yapın.
Biz çok beğendik artık bir süre bu salatayı yapacağım.

7 yorum:

Nur Kılıç dedi ki...

Günaydınlar...
Tarifinizin içinde sumagı görünce kaydettim, elma sirkesinide hiç denememiş biri olarak ilk market alış-verişinde sirkeyi alıp bu tarifinizi deneyecegim, yapınca size dönmek sözüyle :) Sevgiler.. ELLERİNİZE SAGLIK..

nzlgl dedi ki...

sevgili nur,

elma sirkesinden memnun kalacağınızı düşünüyorum. Bizim evde sürekli kullanılır. Özellikle salatalarda....

Arada sırada bir bardak suya bir yemek kaşığı sirke koyarak sabahları aç karnına içerim detoks gibi etki gösteriyor

Umarım salatayı beğenirsiniz merakla sonucu bekliyorum

sevgiler

sevil dedi ki...

cnm günaydın diettisyeni sormuşsun gittim ama tm görüşeceg
im kişi yoktu sadece fiat aldım ve birde benden şekjer kolestrol ve tansiyon tektikleri istedi onları pazxartesi yapıcam inş. bakalım o gun gidicem ama çok para istedi ya mezoterapi ve diete 1100 istedi çok demi şimdi başka yerlerde araştırıryorum mezoterapi yapan bir yer olmalı açıkcası tek denemediğim o kaldı :=))

ahsapboyaci dedi ki...

canım benim hayırlı kandiller

Tuğba dedi ki...

Patates salatasını bende çok severim.Ellerinize sağlık..
Kandiliniz mübarek olsun.Bu gece tüm dualarımızın kabul olması dileğiyle..
sevgiler..

gonuldenele dedi ki...

bu mubarek gecede tüm dualarının kabul olması dileğiyle arkadaşım.sevgiler bırakıyorum.

Nur Kılıç dedi ki...

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini üstümüze boşaltan ve bizlere mutluluk veren kandilin, büyüsüne kapılmanız dileğiyle. Nice kandillere hep beraber canım..