04 Ağustos 2008

Esracığımın Düğünü




Canım Esra cığım

Yuvadan uçtu. Cumartesi günü düğünü vardı. Allah herkese onun gibi bir evlat, onun gibi bir abla, onun gibi bir eş ve onun gibi bir kardeş:) nasip etsin. Canım benim; bir gelin ancak bu kadar güzel, bu kadar tatlı ve bu kadar canayakın olabilir.

Esracığım sana hayatının her döneminde eşin, ailen ve sevdiklerinle beraber mutlu , sağlıklı ve huzurlu bir ömür diliyorum.

Çıktığın bu yeni hayat yolunda herşey gönlünce olsun. Bu hayat seni hiç incitmesin .

Sevgiyle kal benim canım Esracığım!

6 yorum:

Tuğba dedi ki...

merhaba,
her zaman beklerim ve ben de severek ziyaretine gelirim:)
Esra hanıma ben de mutluluklar dilerim.Tavuklu salatandan ve ıspanaklı gözlemenden birer lokma aldım:)
sevgiler..

nzlgl dedi ki...

Selam hoşgeldiniz
Çok sevindim ziyaretinize
ayrıca Esracığım için iyi dileklerinize de teşekkürler
Her zaman beklerim
sevgiler

nzlgl dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nur Kılıç dedi ki...

Merhabalar evlilik ve yeni yuva deyince yazmadan geçemedim :) Esra Hanıma bir ömür mutluluklar dilerim ayrıca o yüzükler nikah şekeri mi? Ne kadar hoş ve farklı çok sevdim çok orjinal bi fikirmiş.. Sevgilerimle, iyi geceler..

nzlgl dedi ki...

Sevgili Nur Kılıç

Siteme ziyaretinize ve Esram için için iyi dileklerinize çok teşekkür ederim,

Fotoğrafta gördükleriniz nikah şekeri şeklinde peçete kelepçeleri çok orjinal ve çok güzeldi.
En kısa zamanda sizi ziyarete geleceğim

Tekrar beklerim

sevgiler

Nur Kılıç dedi ki...

Hıııım dahada orjinal bi fikirmiş peçete halkası harıka bi fikir Sevgilerimle