29 Ağustos 2008

İngilizce Kurs Arkadaşlarımla Buluşma


Dün İngilizce grubu arkadaşlarımızla buluştuk.Dokuz kişi toplanmıştık. Fena sayılmazdı. Onbeşte dokuz . Muazzez öğretmenim, Betüşüm, Semuşum, Mükerrem Sultan, Leyla hanım, Assolistlerden Bengü:))))))) (Gül ile Bengü derslere geç geldiklerinde biz onlara bu ismi taktık) Bernacığım ve ben . Tabiiki Canım öğretmenim Işın Hanım.
Eminim diğerlerinin de aklı bizdeydi.
Herkesin gözlerinde bir pırıltı ve özlem gördüm . Ne güzel bu özlemi yaşamak ve yaşatabilmek. Birbirimizi gerçekten özlemiştik. İki saat bize asla yetmedi. Bir kısmımız (bende dahil) kalkmak zorundaydık. Ama benim aklım , fikrim onlarda kaldı:)))
Neyseki 12 gün sonra beraberliğimiz başlayacak:))))
Ben diyetteyim ya şimdiden herkese ot yedirmenin telaşına düştüm. Pasta tatlı yok bundan böyle ot yiyeceğiz dedim. Arkadaşlarımın gözlerinde tuhaf:))) bir bakış farkettim ama üzerinde durmadım. (Kafamı sıyırdığıma kesin inandılar herhalde)
Ama arkadaşlarım beni zayıflamış buldular. Buda beni çok mutlu etti. Tabi herkes kahvenin yanında lokumları ve küçük çikolataları götürürken ben yalnızca bakmakla yetindim. (Aklım küçük çikolatalarda o kadar kaldıki inşallah yere düşüp kırılmamıştır tabak:))))
Bu toplantı bana çok iyi geldi

İnsanların sevdiği kişileri görmesi onlarla vakit geçirmesi bence en iyi ilaç, detoks, doping

Dün konuştuk hiç kimse ders çalışmamış öğretmenimize bize sınıf tekrarı yapın dediğimizde kadıncağız durumun ne kadar vahim olduğunu anladı:))))
Güldü , geçiştirdi ama ben tanıyorsam Işın hocamı çıramızı yakacak hemde nasıl
varsın yaksın ben razıyım.
Dün orada iki tane yaşlı hanımın sohbetlerini gördük. Hepimizin temennisi bizimde yaşlanıp yine böyle arkadaşlığımızı devam ettirmemiz oldu.

Ne derler
Herşeyin yenisi dostun eskisi geçerlidir

Dostluğumuzun çoook eskimesi dileğiyle

sevgiler

4 yorum:

Nur Kılıç dedi ki...

Harika bir buluşma olmuş en sevdigim ortamlardan biridir arkadaş ortamı hele aynı dili paylaşıp konuştugunuz birileri varsa yüreginizin uydugu işte bu anlar asla geçsin bitsin istenmez umarım arkadaşlıklarınız dostluga dönüşür ve bir nine olana denk devam eder :)

Sevgilerimle ayrıca rejiminizde kolaylıklar dilerim inşallah ideal kilonuza yada istediginiz kiloya ulaşırsınız azmin elinden hiçbirşey kurtulamaz..
Çok öptüm sizi görüşmek üzre:)

nzlgl dedi ki...

Sevgili Nur

Yorumun için çok teşekkür ederim. Umarım dediğiniz gibi arkdaşlığımız nine olana dek sürer tabii sizinlede
Diyete gelince tam 8 kilo 400 gr vermişim mayıstan beri
hala devam böyle yüreklendirici yazılar olunca daha kolay oluyor teşekkürler

sevgiler

armina dedi ki...

Teşekkür ederim canım, bende sana hayırlı ramazanlar dilerim.

gonuldenele dedi ki...

diyette darısı başıma diyim giriş yapayım.bende ufak ufak başladım sayılır.tam diyet sayılmazda kendimi frenleme diyeyim.umarım bernde kayda değer bir düşüş yaşarım.canım mutlu pazarlar dilemeye birde yoruma cevap için dönmüştüm.her zaman beklerim çaya..yolun buralara düşerse...sevgiler arkadaşım