28 Mayıs 2008

Diyet Kurabiye


Diyete girdim:((

doğal olarak diyetle ilgili tarifler veriyorum. Tüm sitelerdeki yemeklere bakıp, iç geçiriyorum ve diyet yemeklerimi yiyiyorum:)

ama bu tarif gerçekten güzel tabii ben yine biraz değiştirdim:)

Malzemeler :
200 gr. tereyağ (isterseniz 2 yemek kaşığı tereyağ, 2 yemek kaşığı zeytinyağ kullanabilirsiniz. Tereyağ oda sıcaklığında yumuşamış olacak)
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı tozşeker ( ben bir tatlı kaşığı kullandım fena olmadı)
1 kahve fincanı damla çikolata
1 yemek kaşığı tarçın (toz karanfilde kullanabilirsiniz)
1 çay bardağı iri kıyılmış ceviz yada fındık
yumuşak bir hamur elde edinceye kadar un (ben kepek unu ile yaptım harika oldu)

malzemeler bu kadar ama isteğe göre siz içine hindistan cevizi, küçük doğranmış kayısı, kıyılmış badem, üzüm de koyabilirsiniz. Normal un ile yapabilirsiniz.

Yapılışı :

Bütün malzeme iyice karıştırılır. Merdane ile yarım cm kalınlığında açılır. Bardak ağzı yada herhangi bir kalıpla kesilip fırın kağıdı yayılmış tepsiye dizilir. 200 derecede ısıtılmış fırında pişirilir.

7 yorum:

Lady Koşan İstiridye dedi ki...

Kepekli un kullanmak çok iyi fikir! Bari ordan kalori tasarrufu edelim dimi:)

nzlgl dedi ki...

bizde bu iştah varken bundan da üç dilim yer kalorilerimizi bir güzel yine alırız:))))

kizilciksurubu dedi ki...

Cok nefis olmuslar, ellerine saglik. Sevgiler.

nzlgl dedi ki...

teşekkürler, sevgiler

zarpandit_gokche dedi ki...

gercekten hem sağlıklı hem diyet bir tarif olmuş ellerine sağlık..
ben diyete girmeye korkuyorum ya çikolataya dayanamıyorum:(

nzlgl dedi ki...

gökçeciğim
çok teşekkür ederim çok gençsin umarım diyete girmen için bir neden olmaz gerçi bu çikolata sevgisiyle nasıl olacaksa:))))
hayatının çikolata tadında olması dileğiyle....

Huriye dedi ki...

Merhaba,size etkinlik için davetimi birakiyorum katilmaniz umidiyle,sevgiler.

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...